|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Crille: nu är du så där härligt positiv igen! ;) | |
| Realist... =) | |
| Lasse-sl500: Din SL är grymt snygg. Väckte habgär för den modellen! | |
|
Tack tagge, vad snällt sagt. Det är en gammal bil, bara en enkel skorv, men den är rätt mysig. Den är i den åldern och skicket att allt bara blir bättre och bättre. För varje år känns den bara roligare och roligare att ha på sommaren. Jag får många snälla kommentarer för den, gamla tanter, gubbar som inte bryr sig ett skit om bilar gillar den och säger snälla saker. Även yngre med mer bilkoll tycks också gilla den. Jag tror det är för att den är fin, men inte "för fin" och vräkig, som t ex en svindyr Ferrari eller något. Jag var lite stöddig i somras när solen gassade, kanske inte så ödmjuk men lite kul, svängde in på en bensinmack med taket nere där det redan stod en röd Ferrari. Kunde inte hålla mig, utan sa "Snygg bil, hur känns det att ha näst snyggast bil på parkeringen?" till Ferrari-ägaren... Haha, han såg ut som en fågelholk... :) Klart Ferrarin är mycket finare (dyrare i varje fall), men det är kul att kunna retas... Hur går det Verdi - fått skott på en E500 så du kan få slippa mopedbilen nån gång?? ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.