|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, vart sitter filtret, har sökt och hittat folk som säger att det sitter under bilen under passagerarstolen. På min bil finns inget där? Kollar på realoem, där finns en fin bild på filtret, men inget kan tydas till vart det sitter. Jag har den nyare motorn på 231hp om det skulle vara ngn skillnad motorerna emellan. Har också översatt ngn tysk sida hjälpligt, där står att den ska sitta under förarstolen, men jag vill nog inte bara chansa på att den sitter där, en massa som ska bort för att få loss stolen, och vad jag vet så sitter bara högtalare under stolen? Tack på förhand. *Murphys lag* | |
| Du...kolla inte under stolen...kolla under bilen... | |
|
Får kräla mig under bilen igen och kika under plasten på förarsidan också då, på passagerarsidan har jag redan kollat (under bilen), och på den tyska siten jag översatte, så stod det (det sitter under förarstolen, plocka ur förarstolen), tyckte det lät konstigt, så därför så är det inget jag vill göra utan att vara säker på att den är där. Återkommer när jag kikat under bilen på förarsidan också, är ju så grymt mycket plast under bilen, och utan lyft så är det inte kul :) *Murphys lag* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.