|
|
|
|---|---|
|
Måste tyvärr byta tjänste bilen nu i januari =( så då fick det bli en Merceds benz (endast för att den nya 5 serien inte finns klar nu) Men vad tror nu kommer jag att trivas med den här? klistrar in länk på den: Länk jag kör nu en bmw 525d tA -06 och imorgon ska jag hämta ut den nya.... harångest att jag behöver lämna BMW ... | |
| Beklagar sorgen, men jag tror du kan hålla tårarna tillbaka i din nya kärra. | |
| Grattis till en superbil!! | |
|
Jag tror du blir kanonnöjd! Själv tycker jag E-klassen känns lite trång. Så jag ligger i förhandlingar med lönekontoret om denna som tjänstebil. Vi får väl se om finansieringen går igenom... ;) Länk |
|
|
Grattis till nya bilen, den lär lösa transporten galant:) Mvh Asken |
|
|
Grattis till en läcker bil med helrätt färg!!. mvh Das bmw |
|
| snygg bil men som bmw-frälst hade jag velat he en 5:a hellre.. tycker att designet vuxit med tiden och den nya e-klassen känns mer och mer rätt.. hästlängder snyggare än förra generationen som bara såg tråkig ut | |
| Grattis till nya bilen, du blir säkert nöjd. | |
| Grattis till ett bra bilval - once you go M-B, you never go back... ;) | |
|
Wow, mercan var riktigt fin. Inte illa att få igenom så fin bil som tj.bil, får nog också prata med chefen om att lite större utrymme till kommande byte ;) |
|
| Jag tycker allt på nya E klassen är fult förutom fronten. | |
|
Leffo Den är läcker. Är det en svävare? |
|
|
så nu har jag precis avverkat 22 mil från örebro till stockholm,,, och jag har glömt att det finns andra bilar =))))) fy fan vilken bil. helt tyst, sitter som en kung och bilen går på tomgång nästan på motorvägen (7 växlad diesel varvar ca 1500 i 130!!!!) =))) tack alla ni som skrev, och ni hade rätt jag är nöjd och KÄR. |
|
| Kul att höra! Nu finns den som cab också om du behöver en sommarbil... ;) | |
| Coupen är läcker. bra att du inte tog 4cyl för de är trista+tristlåda | |
|
Riktigt snygg bil du har tagit ut, klockren utrustning! Avantgarde & AMG-stylingen sitter som ett smeck! |
|
|
sani: jag får nöja mig med min sl55:a nu till sommaren :p blaikarn: hade bestält en e250 den stora 4:an men som tur var hittade jag denna:) danjel: den är hur snygg som helst. hade svårt för nya e-klassen i början men börjar tycka om den mer o mer för varje morgon när jag vaknar och tittar på den utanför |
|
| Vad är det för bil? Länken fungerar inte längre. Har själv en E350 CDI Kombi m. AMG-paket på beställning. | |
|
Du gjorde rätt som ändrade dig & tog "6an" istället!!=) Det förstår jag att du gör 3MW! Trevlig vagnpark du har nu då..=) SL55 på sommaren & dieselloket som bruksbil! Bara att bocka & buga.. fredo: Det var en E350CDI, silver, sedan. AMG & Avantgarde. Grattis till en trevlig bil snart då fredo. Skitsnygg i kombi!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.