|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har nåt att säga om dessa Länk Länk | |
| Dom ser fina ut på bild och priserna är humana. Den gröna verkar ha lite mer utrustning än den röda. 728 är ett smart val den är relativt snål och mer kraft behövs egentligen inte på en glidare som 7-serien är. M-testa den som du är mest intresserad av eller ha en bekant som är kunnig på bilar med dig som kan bedöma skicket på bilen. | |
|
Den röda såg finare ut... och så här bedömd på annonsernas utformning osv så skulle jag först kika på den, men några "vältvättade" bilder säger ju inte så mycket.. Tänk på att navkapseln kostar några snusdosor att inhandla på den mörka vagnen ;) Riktig fina bilar generellt det där, men att säga att vagnarna du pekar på är bra i verkligheten är naturligtvis att ta i.. Tipset blir ungefär som henke skriver i slutändan.. Mvh Janne. |
|
|
Försök få ta på en med skinnklädsel. Röda = tyg. En bil i denna klass ska inte behöva ha tygklädsel. Usch. Blir nog lättare att sälja den vidare sen också. 535i -89 (Royalblau) (såld) 740iA -92 (Lazurblau) (såld) 535i -88 (Diamantschwartz) (såld) |
|
|
Tyg eller skinn är en fråga om tycke och smak, alla gillar inte skinnklädsel. Skinnsäten och dörrsidor med skinn eller skinnimitation går att få tag på och är enkelt att installera om man absolut vill ha det. |
|
|
Den röda ser ju roligare ut. Har gått mindre också. Skinnklädsel tycker jag kan kvitta på en bil som kostar så lite. Min 728 har snart gått 15.000 mil. Har bytt kylare och passade då på att ta vattenpumpen och drivremmarna med. Det är inget större drag i 728 men man åker som en kung. Är tillbaka i Skåne efter 200 mil till släkten i Stockholm, bra värme, härlig komfort och en säker bil med många krockkuddar. Jag har ingen rost någonstans på min bil. Det är mycket bil för pengarna. Tycker Lars... |
|
| Har oxå kollat lite på E38, hur är motorgången/komforten i 728 jämfört med 8án o 12án? Så pass tung bil så att säga. | |
| Kika lite runt o kolla utrustningen,fins runt 39k ganska bra exemplar ute på blocket.Om man kör en lyx bil så måste man har välutrustad så möjligt,den va ett krav ner jag köpte min.o just nu sugen på en 740-750 e38 istället.DLänk | |
| Om du inte tänker långpendla till jobbet, leta efter 750iL istället. Mer utrustning och makalöst benutrymme bak till blygsam merkostnad, desutom en del av merkostnaden tillbaks vid försäljning. Visst är det sällan alla 326 kusarna är på språng, men desto roligare de få gånger de morrar till under huven. Där emellan behaglig tystnad. Tygklädsel= bekvämt men osäljbart i lyxbilsegmentet. Välkommen till den bekväma tillvaron !/ Dussinvara bäst ibland. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.