AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.436

LED sidoblinkers till e90...

2s
255
2sexy4u
640iA -11
Har beställt dessa Länk
Självklart utan wanabe M-logga. Har en mörk bil och undrar om det går att lacka om det silvriga till svart. I sådana fall vad är det för sorts spray/färg jag ska använda mig av?
Vad tycker ni, någon som provat dessa ?
Roffa1
Tycker det ser för hemskt billigt ut. Dessutom sitter den bakre delen av kromlisten inom framdörrens öppningsradie, med risk för att dörrkanten knäcks.
Ska du dessutom klippa bort M loggan samt kladda runt med färg, så lär det väl se ännu värre ut. Sorry!

PS. Det kanske skulle passa på en Amazon, men absolut inte på en fräsch E90.
Dem va verkligen inte fina. Finns mycket finare på ebay.
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
De finns ju utan M-logga, så det är väl de han tänker köpa. Jag har LED.blinkers frän Xenonkungen till min e46Coupé. Nackdelen är de sitter fast med dubbelhäftande tejp, så det blir väl svårt att få bort dem igen. e46:ans skärmblinkers är ju kända att bli fuktiga inuti, det slipper jag med dessa.
Xenonkungen har även de du länkar till.

BMW CS #5206
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Mycket möjligt att det inte kommer att vara tillfredsställande men som sakt är det de utan M-logga och är inte mkt för krom så jag tänker spraya om dem till svarta. Få se hur det kommer att bli. Roffa ingen risk för att något knäcks, och ingen M-logga på dem som är beställda. Bilder kommer på bilen när de sätts på.
Roffa1
2sexy4u: Vi väntar alla med spänning på resultatet;-)
2sexy4u: när får du dem? såg att du hade bytt bakljus på bilen.. snyggt :D
2s
255
2sexy4u
640iA -11
någon gång nästa vecka :D
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Bättre sent än aldrig, la upp några bilder som är tagna med mobilen.

Länk
ser nice ut men varför har du tagir bort pilen?
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Vill inte ha något krom på bilen. Tänkte spraya om dem från början men beslutade att ta bort dem helt. Snyggare utan....bilderna är tagna med mobilen, ser bättre ut live.
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Länk
Dem va sjukt fula.

Dessa ser bättre ut:
Länk
Länk
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Smaken är som baken,den är delad. De först är ok men för mkt bling bling för min smak, gillar inte ljusa detaljer särskilt inte ljusa eller vita lampor. De andra är lite mer min smak snyggt med svart men det är ju inte snyggt om det ska lysa blått när man svänger. Hur har du resonerat ??? :S
Roffa1
Tycker inte någon pirat blinkers ser snygg ut, det ser billigt ut på en så pass ny BMW.
Montera tillbaka original innan du får skador i lacken p.g.a att pirat blinkersen är för stor.
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Tycker det är helt OK att göra bilen personlig, så att den inte ser ut som alla andra.

BMW CS #5206
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.