|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
TCG Metalliska kattar eller 300cells racekattar vad får man tag på sånna? och vad kostar dom st. ca: ? Den ena har börjat skramla så dax att byta. MvH Micke |
|
|
Lasse; 326hk är det till och med 1992årsmodell sen sänkte Mercedes effekten och den i länken var en 94:a med 320hk. Sen missade du att 540iA E34 uppges ta 6,8sek men behövde 7,5sek. Det är glädjesiffror, men om du vill bli irriterad så bli det. Varför ta det personligt? Stephan |
|
|
Micke77, Först hade jag metalliska kattar när bilen var original dessa köpte jag privat. Sedan bytte jag till 300cell racekattar(borde jag gjort direkt då de ändå går igenom besiktningen även utan laddtryck). Racekattarna köpte jag av A-alt Avgassystem i Mölndal(såg att du bor i Gbg så det passar ju dig) :). Lite speciell kille som jobbar där men var trevlig mot honom så gör han ett jäkla bra jobb till bra pris! Länk |
|
|
TCG Tack så mycket för tipset , tror de får bli racekatter när man ändå skall byta och ligger dom i mölndal ett plus där :) MvH Micke |
|
| Stephan735i - irriterad? Jag är inte alls irriterad. Jag är glad att du är nöjd med dina E34, och jag tror nog att dom kan göra 0-100 ännu snabbare, kanske 6.1 sekunder om man putsar ljuddämparen noga? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.