|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| hampe: Fälgarna som sitter på är mig veterligen de fälgar som BMW rekommenderade till M5 E39 på vintern. | |
hampe m3 |
Zed82, jo jag vet, men jah skulle ej köra de fälgarna på vintern då jag anser att att dom verkligen ej gör sig rätta på en bil i m5 kalibern, inte ens på en 540. Vi har för lång vinter i sverige, även om min bil brukas sparsamt under vintern så kör jag med original 18" på vintern och det är inte en m5a jag har. mvh h |
|
Philips M5a är ju i bättre skick än när han köpte bilen trots dekalerna. Original fälgarna var ju väldigt kantstötta och krävde renovering så jag skulle säga att det är +-0 på fälgfronten. Hälsningar Lars |
|
|
Precis, behåller jag bilen blir det andra till våren. BMW CS #1812 |
|
| O.T du är en sann titan hampe. (Magnus Samuelsson släng dig i väggen) Länk | |
hampe m3 |
henke lexus, det bjuder jag på ;) ironin flödade då jag skrev det, du verkar väldigt insatt, jag har gjort ett par lyft som är internationellt kända, vilket du säkerligen känner till, eller är du ej så insatt trotts allt, samuelson är stark, men att tro att han e den enda starka är naivt, nästa gång du kollar strong man kan du fundera över varför dom enbart väljer show inriktade övningar som oftast är inom det rörelse spannet där man är som starkast, sen kan du titta på en riktig show med sanna styrke monster och fundera på varför dom enbart gör rörelser i hela spannet och inte kör halvor. Tyckte också strong man tävlingarna va grymt tuffa och titta på då jag va yngre, medans jag numer enbart tycker det är lite halv intresant, finns en hel uppsjö utav människor världen över som fullkomlig pulvriserar samuelson styrke messigt, inge snack om att han är en ohygligt stark kille, med en hög oweral standard, men starkast det kan jag lova dig att han inte är inom någon gren överhuvud taget. mvh räckan |
hampe m3 |
såg att mitt sista inlägg kan tolkas som aningen negativt, vilket det ej va menat, alla har vi våra favoriter, tränat på samma gym som torbjörn och hans bror, och båda två är ena hyvelns trevliga killar. mvh h |
|
Vad sägs om en styrketräningstråd på AP? Så slipper OT-inläggen bli raderade ;-) BMW CS #1812 |
|
hampe m3 |
Philip Sahlsten, låter strålande, ber om ursäkt då jag är den största boven till att din tråd spårat ur med div ot. mvh h |
|
C.Ek skrev: "weeeman; Man måste väl kunna få ställa en fråga vad som motiverar en höjning utan att det behöver betyda att man är avundsjuk. Inte sant? ;) " C.Ek: problemet är att din fråga är idiotisk, och som man frågar får man svar. Eller menar du att Philip bör ta hänsyn till dig när han väljer hur mycket han vill ha för att sälja den? Varför då?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.