|
|
|
|---|---|
|
Ja, kan vi få kompressorburnas kommentarer kring detta o reda ut det? Ni som kör med kompressor, går de igenom besiktningen eller inte? Om inte - monterar ni av o på kitet själva, eller betalar ni någon för det o i så fall vad kostar det? | |
| Detta är jag också väldigt intresserad av att få lite mer input på. | |
| det ska gå om man har cash =) | |
| esstuning kan lätt gå igenom =) | |
|
bmw Alb >> Varför skulle just ESStunings modifiering gå igenom? Det sitter ju lika mycket kompressor där som på vilket annat kompressorkit som helst? Motivera gärna varför :) // Erik |
|
|
Mycket "kan" och "troligt" här nu som tidigare : ) Ni som HAR kompressor monterad - hur går det för er? |
|
|
Twin Screw kompressorn kan gå igenom stor chans eftersom den syns knappt och inte alla besiktningsmann kan sånt! Så klart har man otur så kan det gå snett. Men de monterar så att det skulle va svårt faktiskt att upptäcka man kan se på bilden att orginalluftfiltret sitter kvar på plats =) Lite svårare med de vanliga kompressorn den runda och stora som jag en gång hade monterad på min bil då de ej monterade sånna annars hade jag så klart satt dit en sådann www.esstuning.com/productimage.php?product_id=50 |
|
|
Hej! Kan säkert smita igenom med lite tur om man har skruvkompressor. Har man däremot en stor centrifugal med IC och blankpolerade rör så lär dom ju aldrig missa den. Som tur är så går de ju fort att plocka bort och montera så ja kommer då att skruva innan besiktning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.