|
|
|
|---|---|
|
Speciellt när allt är kallt så låter det som om den hänger kvar lite, nån sekund, och ger ett lite skrikigt ljud. Kan det vara själva startmotorn som håller på att ge sig eller är det nåt annat? | |
|
Har precis samma fenomen när det är från +3 grader och neråt. 1.start motorn som kärvar lite dålig fjäder eller kontakter.?? 2.Dåligt laddat batter/batteri börjar bli utslitet??. Har haft detta i tre år eftersom det sällan är kallt i malmö har jag ej gjort något eftersom det alltid fungerar perfekt över ca 3 grader Dessutom har jag miissljud från kupefläkt eller något de första minuterna vid kallstart vinterväder slutar sen och aldrig när det är över 5 plus grader. Känns som en sliten volvo 740 ljudmässigt några minuter Har fått del elaka kommentarer från passagerare Några fler som har liknade symptom och ev.motåtgärder??? |
|
|
Jag har ett skumt ljud från fläkten, när jag startar när det är kallt så "prasslar" det i den, sen när det är inställd kupétemperatur i kupén, så prasslar det endast i den när jag svänger åt höger... Kan det vara taskigt lager på ena sidan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.