|
|
|
|---|---|
[Qvickeen] |
Någon som har tips om vart jag kan köpa röd vita bakljus till min E36a Coupe?... Tack på förhand Qvickeen [ BMW Power is real Power ] |
Emil Eriksson |
www.mkt.se har billiga baklysen.anars har Need for speed, Hova.com eller www.m-style.nu Hoppas du hittar någonting. Emil |
|
Personligen tycker jag att det är rätt sjuka priser, 1600:- för två plastbitar i två olika färger.. |
|
[Qvickeen] |
SunKi: Vart har du köpt för 1600kr?..... Besök min BMW hemsida, bli medlem! Länk |
|
www.nfs.nu eller www.bilmodecenter.se ICQ:156184211 |
|
|
www.mkt.se 1589:- Frakt 112:- Summasumarum 1729:- Detta är priserna då jag beställde till en sedan. Borde ju docka vara samma priser. Detta var i april -02 Mvh Henik. |
|
|
[Qvickeen]: har inte köpt dom, som henrik23d sa, på www.mkt.se finns dom för 1600:- plus frakt.. |
|
|
Köpte mina på MKT för 1500 spänn, han kom personligen med dom till mitt jobb och jag fick testa både röd/vita och vita, snacka service /Nicke |
|
|
Tjenna, Kolla med killarna på X-style.. Dom har en uppsjö varianter, och är trevliga att snacka med.. 08-584 50 100 / www.x-style.se Ägde en japanare en gång.. men bara en.. gång.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.