|
|
|
|---|---|
TOBBS |
Hej! Det är så att jag har en M3-94. O typ där gren röret går upp så sitter det en Skruv eller Plugg me mejsel spår i. Nu är det så att den inte håller riktigt tätt, har dragit åt den! sitter det nån bricka eller packning där. I så fall vad heter den, lär väl köpa en ny i såfall. MVH TOBBE |
|
Hej Har xakt samma "bekymmer" som du.Det läcker lite lite olja från en vanlig skruv där grenrören går upp dvs på höger sida. Skruvan sitter i blocket och jag hos varit på förenade bil här i Malmö och skruven finns ej med på någon sprängskiss, de vet inte alls vad den har för syfte!. Det stänker lite på katarn så det lukta lite grann för mig också. Vad kan det vara för j---la skruv. Kommer du åt den utan att plocka av granrören? |
|
TOBBS |
Jo jag kom åt den. Tog ett spärr skaft o drog åt den men det verkade inte hjälpa. Ska åka till Bildelsimporten i Uppsala så ska dom kolla upp det. Trodde att det är en packning innanför som gåt..... |
|
Har du varit och fixat "bekymmret"???. Berätta så är du snäll. Jag har inte fått klämm på mitt än, suck. Mvh Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.