|
|
|
|---|---|
|
God fortsättning på er alla. I mitt andra inlägg här på forumet så tänkte jag få er att snabbt bli av med julmat som kroppen lagrat. Har tittat på en 750 E38 som inte har blivit väl behandlad i sitt liv. Skulle vara kul att ha en V12 och lära sig att renovera upp. Skulle vilja göra en limo av den dock, så jag undrar om någon vet någon verkstad som kan förlänga bilar (om det går). Nu protesterar nog många och undrar vilket helgerån och "pimp-my-ride" det kommer bli. Det jag vill göra är bara en förlängning och i övrigt en standard bil, med lite lyxigare innehåll. | |
|
Köp en 750 iAL istället, förlängd från fabrik: Länk Länk Mvh |
|
|
Om du ska ha en verkstad att göra det jobbet, så räkna med att det tar rejält många timmar gånger ca 1000 kr/tim. Sen tillkommer även att du måste få bilen godkänd i registreringsbesiktning vilket kan kosta några kronor det med. Känns rent spontant som ett rätt dödfött dagdrömmarprojekt så länge man inte kan utföra jobbet själv. Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
L7 finns ju också (sök i Europa, bl a ryssarna har en del) för den som verkligen vill ha en limo. |
|
|
Tackar för svaren. BMW L7 var lite den bild jag hade i huvudet. Mycket finare bil än så, finns det? Länk |
|
|
mickes418: Den där skulle jag sälja ena njuren för! Länk |
|
|
rob_t_j72: Jag fick en njure av min bror, synd att jag inte kollade här först (och nej jag menar inte grillhalva) |
|
|
Vad är det som är så lockande med den långa e38:an? Skulle det vara roligt att vara chaffis åt någon eller vill ni sitta bak? och vem vill i så fall vara chaffis? Efter en vecka är den nog inte rolig längre. Nille |
|
|
Kidneyfailure: Det var nära att jag gav bort den ena till en som har flera sjukdommar, men min fru tyckte inte det var en så bra idé när vi har småbarn - operationen kan ju gå snett... Mvh |
|
|
Heder åt alla som donerar njurar-både grillhalvor och riktiga |
|
| Familjebil för stökiga ungar.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.