|
|
|
|---|---|
| Hej någon som har en guid på hur man plockar bort ratten på en m3 e46 med smg ? | |
| Får man fråga varför ratten ska bort? | |
| Den ska klä`s i alcantara, Har iaf hittat en guid : Länk | |
| du med ;) | |
| Vad menar du... ska du också göra det hehe ? | |
| japp jag har redan köpt bmw performance vävxel knopp och handbroms med mocca påsar.. riktigt snygga grejer.. men jag har hittat utbytes rattar men det kanske e billigare att klä om sin?? bara man får m färgerna på sömmarna ;) | |
|
danne_83 hur mycket fick du betala för Performance prylarna? Är det plug and play? Vad ligger utbytesratten i Mocka på? |
|
|
Obs. Jag skulle rekommendera att köpa en ratt från en M3 med ZCP/perfomance paket som redan har en mocca/alcantara ratt. Det blir BRA mycket billigare för en sadelmakare är INTE billiga kan jag lova. Zcp: Länk |
|
| Det beror på.... en bra ratt får man ge 5000:- för. | |
| Det smartaste är ju ändå att köpa en ny, alternativt begagnad ZCP-ratt för då har du en originalratt med sömmar i M-färgerna och man slipper "förstöra" sin org.ratt som man lätt kan byta tillbaka till i värsta fall. | |
| Den sadelmakaren jag har kontakt med,, gör exakt samma stygn o färger som org, går inte och märka någon skillnad. Doc ska jag inte ha den i mocca längre då jag har läst att det slits väldigt fort om man inte kör med handskar villket jag inte har lust o göra,, återkommer med bilder när den är klar... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.