|
|
|
|---|---|
| Funderar på att modda jaa avgasysteme, insuget, bränslesystemet, Men jag undrar vad det kommer kosta va jag kan hitta alla prylar, kommer själv klart mappa bilen efter ombyggnad, Och vill inte höra massa köp kompressor eller turbo,Utan jag ska göra detta sen se hur mkt man vinner på att köra det, Så alla tips jag kan få så blir jag över lycklig =D | |
| Köp nya kammar, bygg om styrning och montera extraktor, sen separata insugsspjäll från M5 mappa så har du säkert 350hk i motorn. Men då kan du lika gärna hinka i en M5 motor från början :) Kammarna kostar 20K extraktor 25K | |
| humm nu är det så att v8a är lag ! Men man måste ju kunna byta spridare öka soppa trycket större pump ett bra byggt avgasystem sen ett riktigt luftfilter så motorn får endast kalluft alltså ner i fronten en bit, Men vart kan man hitta detta å vad kan de ge ?? Sen att kammar å extraktor kostar en jävla massa det vet jag, | |
| Jo.. men det ger väl ingen effekt o tala om. | |
|
om det är en manuell så skulle jag ha fixat ett lättat enkelmasse svänghjul. kanske inte ge så mycket hk men känslan... ///Jörgen |
|
| Det är ju en automat tyvärr ;( Men ett bra tips till dom som kör manuell å kollar kanske in tråden ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.