|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Undrar lite vad ni tror om denna? Är det något fiffel med miltalen, krockad? Eller vad är nackdelen med Usa import? Länk /D | |
| Vet inget om bilen.....men det finns massor av intressant läsning här på AP om Usa importerade bilar,naturligtvis även om svenska samt tyska bilar osv....men kolla runt lite så ser du att det även skiljer lite på Usa och Europa modellerna! | |
|
Hej, Är stolt ägare till en Alpinvit M3 som är intagen av mig själv från Atlanta. Det du skall kolla är carfax eller autocheck. Inga garantier men du får en fingervisning om historiken. Många ägare, servicegjord osv osv. Sedan får du instrumenthuset i miles och Km/h. Mer restriktiva grenrör då US modellen "bara" ger 333hk. Solida skivor runt om istället för hålborrade Original tror jag mig känna att de har en lite mjukare chassi setup. Finns säkert något som jag glömt men det man inte får glömma är att ALLA E46 M3 byggs på samma band så hursom helst är bilen sjukt kul att köra. Du är säker på att du inte skall ha en Alpinvit istället?? ;-) M |
|
|
Det ser även ut som han bara tagit på de orangasidomarkeringarna på stötfångaren fram = Ny stötfångare eller plasta och lacka den gamla. M |
|
|
Bara annonsen får mig att skippa den, känns inte seriös när man inte ens kan skriva ut sitt namn. Bilderna talar ju heller knappast för ett habegär! Hade jag varit M3-intressent igen hade jag definitivt valt en annan M3:a! Varför har den inte LED-baklyktorna? Hade inte facelift modellerna från USA dessa? Mvh Jimmy |
|
|
Carfax är kanon när man ska kolla historiken på Usa-import, har själv avstått 2 M3:or pga de var krockade i staterna... |
|
|
Ser ut som sidomarkeringarna är kvar i främre stötfångaren om man tittar noga, men de är tonade svarta? Om man byter till ett europa-grenrör, vinner man tillbaka de 10hk, eller är det annan ECU också? Vad är det som skiljer, klenare dim, samt en extra uppsättning katalysatorer? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.