|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett problem jag kommer inte på hur jag ska ta bort htthyllan och baksätet. Jag ska klä om baksätet och bygga om hatthyllan för högtalare. Jag hr fått bort sittplatsen men inte ryggstödet. Det står helt still på hur man gör. | |
|
Ryggstödet sitter med 4st plastmuttrar i nederkant, 2st på varje sida + 2st i mitten bakom armstödet. Har du nackstöd måste du även ta lös dom först, bara dra själva nackstöden rakt upp, plastfästena lossar du genom att vrida plastskruvarna (2st) på varje fäste sen dra upp fästet. När du lossat allt så ta tag i underkant på ryggstödet och håll ut det lite så det inte hakar fast i fästena där muttrarna satt och tryck ryggstödet uppåt så hakar det lös. Hatthyllan sitter med 4st plastclips i framkant, sen ska den dras framåt. //Roffa |
|
| Länk | |
| Tack ska du ha! :) Ska prova det imorgon :) | |
| Förresten, min ac på bilen är helt väck om js kspsr remmen till ac:n måste jag efterspänna dom andra rullarna sen eller kommer det inte att bli någon skillnad? | |
| varför ska du klä om baksätet? Jag har ett komplett baksäte ifall ditt råkar vara slitet, bor i örnsköldsvik.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.