|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ja är det någon här som varit och kollat på denna eller har någon annan info: Länk den finns ju även här på PowerBörsen, import -04, 3 ägare, nuvarande ägare har troligen ägt den från maj i år (-09)... Tacksam för svar! Mvh Ubbe | |
|
Han påstod han hade en annan köpare på den nu, kanske bäst så för tycker det är så många frågetecken med den bilen... Säljaren heter väl inte heller Tony som han uppger i annonsen utan något i still med Hashim Kali om man tolkar hans e-mail adress här Länk Men hade varit kul att få lite belägg för mina frågetecken. |
|
|
Varför kallar sig alla Tony eller Toni? Det blir nästan komiskt.... MVH Christofer |
|
|
Priset är ju tok för högt för en importerad -98 som gått över 20k mil. |
|
|
Kan hända att priset är högt... Men är det ingen som värderar t.ex. följande: - M-paket - 16:9 skärm samt Mk4 navin - Grå skinnklädsel sport - Xenonstrålkastare med angeleyes (facelift) - 19 tums sommarfälgar (nya däck) 50.000 kr hade jag nog kunnat ge om den hade bra historik, eller är det också för högt ? Mvh Urban |
|
|
Finnubbe: Visst som du säger så höjer ju ett komplett M-paket värdet på en e39. Här är det ju dock inget original m-paket som är monterat. "Stora"m-paket fanns inte att tillgå 1998 (inte heller angeleyes) så fronten och bakkjolen är eftermonterat. Har den varit krockad och man därav har valt att montera dit m kjolar och angeleyes är frågan jag ställer mig? Rätta mig om jag har fel men kom inte 16:9 navigationen senare, behöver inte vara negativt men någon kanske har fingrat på fler saker i bilen? 19" fälgarna är förmodligen eftermarknads produkter och enligt mitt tycke inte höjer värdet så som M orig. 17" fälgar skulle gjort. Hävdar inte att detta är något "sönderskruvat lik" men en del tveksamheter angående bilen i sig och ganska oproffsig annons (som nämnts ovan) gör att jag skulle leta vidare, finns ju många e39:e att välja bland. |
|
|
Du har så rätt, angeleyes samt 16:9 skärmen kom -01 och Mk4 navigatorn -03. Samt att M-paket inte fanns monterat från fabrik -98 men det är ju ett original M-paket som är monterat nu så om allt är bytt med ordning så tycker jag det är okej. Men kan ju bra hända att den varit krockad och därför bytt en massa saker men finns nog också många som bara byter för utseendets skull. Men som sagt det finns tveksamheter och det var därför jag startade denna tråd om någon här har varit och kollar på bilen och kan styrka våra misstankar. Tack för svar iaf! |
|
|
Jag hade nog inte godtagit mer än max 5k i prut om jag skulle sälja bilen , -98 528iA börjar ju på strax under 40k på blocket .... men då är dom lika intressanta som Anna Anka på julafton !! Sen gäller det ju att hitta rätt köpare , acer84 verkar vara en orginalentusiast så där faller ju bilen som en gråsten med eftermonterat M-paket och icke orginalfälgar. jag tycker bilen verkar helt ok enbart grundat på annonsen , sen kan det ju finnas andra oklarheter med bilen som inte kommit fram än . Sen att jag aldrig hade köpt bil från "Tony" aka. Ahmed Kali med oregistrerat telefonnummer i Malmö har ju ingenting med bilen att göra .... |
|
| Offtopic .... någon som vet vad det är för fälgar som sitter på bilen , tyckte dom satt som en smäck på E39 !! | |
|
Fäljarna tycker jag ser ut som style 95 fälgar som brukar sitta på 7-serien Länk Länk Länk |
|
| E65-fälgar ser det ut som. 19-tum? | |
| Edit: stavfel, fälgarna | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.