AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.109

"HJÄLP" XENONLJUS FUNG EJ 1 SIDA PÅ BMW 525i 2002!

DE
4
DENNYA
525i E39 sedan 2002 excu.
Den började med Vänster fram och back ljusens tändning när bilen var parkerad,hände 2 ggr, den gick över då kom varningen för trasig lampa på höger sida ngr ggr men efter ngr dagar blev den parmenent varning för trasig lampa på höger sida fast parking ljuset funker !
Hade problem med Battriet för två veckor sen! Bilen vägrade starta efter natt villan och gick att starta med startbattri! Var på BMW och dem byte Motstånd för Fläkt till värmeklimataggregaten men dan efter började strulla med ljuset! Hjälp! kan ingenting om biler allmänt och det är min första BMW som ja köpte för 4 veckor sen!

ADAMOK
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Bmw kan få massor av fel när batteriet är dålig, typ gammalt eller dåligt laddat. Tips från mig är att ladda batteriet och då låter du bilen stå strömlöst. Sedan är det bara och testa. kommer inte felet upp igen då var det batteriets fel.

MvH Bmw 4-ever
DE
4
DENNYA
525i E39 sedan 2002 excu.
Tack för svaret ! men jag hade ju bilen på BMW för 2 veckor sen angående start problemet som visade sig vara en varmefläkten som drog på battriet då byte dem en motstånd på varmefläkten sen dess har jag ej haft prob med starta bilen ! om nu vi säger att det är en dåligt laddat battri eller gammal!varför sa dem ingenting om det på BMW ? bruker dem ej tippsa om sånt framkommande problem eller ?

ADAMOK
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.