|
|
|
|---|---|
|
Hej alla Nu har jag demonterat och letat, Har köpt nr 2 på denn bild Länk Men hittar inte var den sitter. Har hittat igelkotten nr: 8 men det är ju slutsteget. Har sökt som en idiot på forumet men hittar inget svar. Snälla någon. Hjälv mig innan det blir mörkt ** Köra bör man, Annars dör man** | |
|
Det kan bara vara en av dom, antingen har du nr 8 eller nr 2. 2an sitter på bilar med den enkla acn, 8an om det är en klimatanläggning. mvh stefan |
|
|
nu har mitt motstånd börjat ge upp. går på samma läge från där de ska starta tills jag drar i 3an. då först hör man att den ändrar fart. annars är de samma (läge 1). läge 4 fungerar som de ska. har ac:n med 2 ställ-rattar. vilken ska jag köpa? 2:an eller 8:an? sen undrar jag vart den sitter. har kollat vid pedaler och tror mig funnit nr 8. inte sett till något vid passagerarsidan vilket jag läst om att det kan sitta på just 328..... tacksam för hjälp! BMW ownz |
|
|
Hej. Jag köpte såklart den billigaste först. (nr:2) och det var såklart inte den. utan på min 328:a var det nr:8:a. Är nästan säker på att du har det också. Den sitter nere vid fötterna. Höger sida. Men 2 skruvar tror jag det var. Men du måste ta bort skyddet som döljer kablarna under ratten. Så kommer du se det sen. Sitter bakom mittkonsolen längst in mott torpedväggen och längst ner vid fötterna. Hoppas det går bra. Lycka till ** Köra bör man, Annars dör man** |
|
|
tack för svar! guld värt! BMW ownz |
|
| behöver nog en "8" jag åxå, nån som har över?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.