|
|
|
|---|---|
|
Hej. Tänkte bara höra mig för lite om vilka M-bilar´s ägare som körde igår i Tullinge håller till här? Såg Niklas O. med sin röda M3:a och Vincent med sin svarta M3. Fanns en med Schnitzerfälgar, och undrar om dennes ägare håller till här? Bild: Länk Sen fanns det en M5:a, och misstänker att ägaren håller till här... =) /Edvard BMW CS # 4503 | |
|
Jag var där fast körde aldrig ... ** be as free as you want ** |
|
| Ivar Findin var där med sin M5a som alltid när det vankas race | |
bmwmannen |
christian med sin E30 med M3 E36 motor i.. .::Evobimmer::. |
| Den gröna ägs av QUAD här på forumet. | |
| Den med Schnitzer fälgar alltså.. | |
|
Det stämmer Edvard. Jag var ju där och körde, fast det blev inga toppentider precis. Var första gången som jag körde och jag hade svårt att få grepp i starten. Varför körde aldrig du? Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
Var där fast på biljud ... blir körning bmw träffen den 29/5 istället . MVH TONY ///M3 |
|
|
Tjenare. QUAD´s alltså. Den var väldigt fin. Iof så var ju alla väldigt fina. =) Anledningen till att jag inte körde var att jag inte fick hem mina däck. De kommer på måndag. Kommer att köra på Gävleträffen. Så det var Ivars M5:a. Misstänkte nästan det. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tja Bumper Det är min M3a som du har på bild. Och jag hänger här på forumet |
|
|
QUAD: Oki doki. Vi bor ju inte så långt ifrån varandra. Brukar du vara i V-ås? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Jo, nog va det mitt blåa fanskap alltid. Blev ju lite besviken när man inte riktigt fick till det denna gång......fick liksom inga schyssta starter, tror det va 13.87 som bäst. M3:orna körde riktigt bra,två av dem låg på 13.6 tider. | |
|
Bumper: Jo det händer väl att man åker till V-ås ibland. |
|
|
Min korta utvärdering är att det var mer skoj än jag trodde att köra. Men å andra sidan tristare än jag trodde att vänta..... Var där från 07.45 till 18.15 och körde 5 repor. Det innebär alltså mindre än 70 sekunders körning på 10.5 timmar. Känns som det får bli bankörning i fortsättningen. Fast Gävle blir det nog bara för att se skillnaden i grepp. Bästa ET blev 13.671 med 165 i slutfart. Rätt OK med en 3.0a med JWR chipp tycker jag. Vad fick ni andra för tider? Föresten, körde två repor på 13.687. Alltså på tusendelen samma tid! Lite ruskigt nästan ;-) De som kan, kör. De andra putsar.... |
|
|
Quad.. Vad för tum hade du på dina fälgar?? såg ut som 19?? Vilken motor har du? |
|
|
Bumper: Det är 18tum på mina fälgar. Motorn är en 3.2L med 321hk+. |
|
|
Tjenare. Det var inte jag som undrade QUAD. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Intressant. Vem fick bästa tiden av M3? Vince, bra tid med en M3 3,0! |
|
|
Tackar Gustav. Känner mig rätt nöjd med det. Vad jag kan se från Länk så klämde sig nummer 2107 (tror att han heter Johan Andersson) från Västerås in före mig på 13.604. Det är en -97a. Är inte riktigt säker på om det är nån mer M3a innan. Nån som vet? De som kan, kör. De andra putsar.... |
|
|
Jag ar däe och körde en repa men jag hadde tyvärr laddtrycks problem så det sketsig totalt!! men man får väll ta nya tag!! :) Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Froberg_racing.. Din såg jag synd att den inte gick som den skulle.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.