|
|
|
|---|---|
|
Alla ni som har bilen parkerad utomhus, hur gör ni till nyår med alla raketer som rammlar ner o riskerar hamna på bilen? Det blir väl inga jättegrejor men ändå? Äg alltid 1 BMW | |
|
Äg alltid 1 garage :-) Kunde inte låta bli om du bor i staden försök att få in bilen i ett parkerings garage det kostar en del men det kan det vara värt,så inte det ramlar ner en massa skit på bilen ! Hoppas att det löser sig Ps. för tillfället har jag 4 garage platser Ha de T |
|
|
Ha ha, thom525 den bjöd jag på! jag har själv dubbelgarage så jag klarar mig,men tack ändå. Äg alltid 1 BMW |
|
| Utan garage hade jag tveklöst ställt bilen i ett bra parkeringsgarage och sedan tagit taxi hem. En enda incident så är taxipengarna hemräknade med råge, eller varför inte be någon skjutsa en tur och retur parkeringsgaraget. | |
|
Aldrig har ett mobilt missilförsvar för privatbruk varit så lockande som timmarna innan tolvslaget. ---- BMW CS #6212 |
|
|
He,he...bor man mitt i ett samhälle har man ju 100% otur om det ramlar ned en raket på vagnen.. Kanske värre för dessa som bor ute i byarna osv, där det finns mer lockande ängar eller dylikt att avfyra sina raketer på... Dom kanske hamnar "lite snett" beroende på promillehalten i den ansvarige raketkillen ;) Mvh Janne. |
|
|
Se till att vara där det är snö på taket på bilen så skräpet uppifrån inte når ner till lacken genom snön.... Glad att jag har garage och bor i hyfsat raket-lugnt område. Har en figursydd "presening" med remmar till cabben som täcker tak och sidorutor som jag använder om jag tvingas parkera under träd eller nära buskar som ger ifrån sig växt-vätska eller frömjöl t ex barrträd som tallar. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Sug i dej dubbla Dompor vid tolvslaget så sover du sött hela natten!/ Schkåål. | |
|
Ge f*n i att skotta ren bilen så har du bra skydd. Annars funkar ju detta: Länk Själv står jag i garage.. :) //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.