|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte köpa en m3 front från antingen ebay: Länk Eller den från Styling4u: Länk Undrar bara hur passformen är? Är det någon skillnad på dom förutom priset? Tack på förhand!! | |
|
Tjenna! Det är samma front med samma delar och allt. skillnaden är att om du köper den i sverige så har du garantier annars inte. Passform ska vara så lik original som möjligt men ibland kan det behövas ändras lite, dock aldrig så du måste kapa i fronten och korta den osv. Hoppas det hjälper lite! BMW är livets mening |
|
|
@JesperPM I Sverige har man garanti, säger du. På vad då? Garanti mot stenskott, trottoarkänningar, insekter som fastnar i lacken, eller hur menar du? Vi pratar väl om en formgjuten bit ABS-plast? Vad kan gå fel, lixom? Passformen på fronten från eBay det länkas till, är alldeles fantastiskt bra. Jag gav 1300 skr inkl frakt för min front på eBay hos denne handlare: Länk . Transportskador anmäler du till transportföretaget och du har 30 dagars returrätt (som jag iofs aldrig har nyttjat),"utan att ange skäl", på varan du köper av handlarna på eBay. /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.