|
|
|
|---|---|
|
en kille på rejsa som fått sin m3 e30 stulen om nån hör eller ser så hojta till. saxar från rejsa forumet: Hej på Er alla nu har det hännt det som aldrig får hända. Min trogna kompis är borta . vi har bott ihop sen -89. Han försvann från Lernia i Kävlinge där han var på lackering igår morse. regnummer NAT115 silvergrå , taklucka , sportevolution läpp fram, sparco stol förarplats, mörkgråa hartge fälgar med Toyo r-däck. Hjälp mig kan inte leva utan honom. Hittelön utbetalas för hjälp med att hitta honom. Hälsningar Bo ring dygnet runt 0708-706200 | |
|
Lider med dig. Lägg ut info på m3e30.se också! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Redan gjort! M3 E30Länk |
|
|
Fy fan! Vad tråkigt! |
|
|
Känner lite folk i krokarna , har informerat dom så kan dom hålla koll så gott det går. Mycket tråkigt de som hänt och helst med en sådan bil! Äg alltid 1 BMW |
|
|
Fasen ofta bilar blir stulna när dom står på verkstad/lackering. Har dom så dålig koll? Lägger dom nycklarna på däcken och ställer grindarna på vid gavel eller? Hur som helst, mycket tråkigt det som hänt. |
|
|
Dom kanske sätter ut skyltar där det står att nyckeln sitter i om det är någon som vill provköra.. Lider med dig. Hoppas du lyckas få tillbaka den |
|
| Nyckeln måste tydligen sitta i bilen eller finnas i lackeringsverkstaden för att deras försäkring skall gälla vid eventuell brand. Det var vad en lackerare sa till mig en gång. | |
|
Här är originaltråden på Rejsa Länk uppdaterad med lite fler kännetecken på bilen. Håller tummarna! ______ |
|
|
hej alla på autopower. inte så lätt att hitta den men jag och många andra jobbar på det. skall imorgon länka ut den i Europa. tack för tipsen hitills Hälsningar Bo |
|
| lider med dig :( | |
|
Mycket tråkigt, kan bara beklaga. Hoppas den kommer tillrätta, att bli bestulen på en kär ägodel på detta sätt är bara för hemskt......för vissa är det ju så mkt mer än "bara en bil" Mvh Ferenc |
|
Gee |
Bor i området så ska hålla ögonen öppna tror dock inte den lär rulla häromkring längre |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.