|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
compact serierna är i mina ögon inte vackra jämfört med andra BMW modeller. Beemoholist javisst! |
|
| ni som tycker att vissa bmw är fula skulle ni ändå kunan tänka er att äga dem?? jag själv tycker att x3 är den fulaste bmw:n men med rätt färg och utrustning kan man få dem att bli riktigt fina.. dessutom finns det fina motorer som gör att man gillar modellen | |
| Vill spy varje gång jag ser en compact, cyklar hellre. | |
| vill spy varje gång jag ser en e46 prefacelift eller e90 prefacelift. =P men jag håller med om att compacter kan vara riktigt fula också. e46:an är ingen höjdare och i fel utförande kan de vara riktigt äckliga men detta gäller de flesta modeller. jag gillar dock min egen väldigt mycket även om det finns snyggare bilar. | |
|
Jag skulle kunna tänka mig att äga vilken BMW-modell som helst. Så länge inte kärran är stylad går det bra. Och inte rött läder! :-) /Erik |
|
|
Tycker inte bmw har gjort nån modell som är direkt ful,, Men när man möter nåt dyligt så åker solskyddet ner fort Länk Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Fulast - X6 är överlägset fulast. - E65 pre facelift - Compact-serierna |
|
|
trucker: Den sista modellen är riktigt ful som du länkade till. Det finns ju (om man tänker andra bilmärken) riktigt "fula" bilmodeller. Ibland undrar man om tillverkaren bara har tänkt praktiskt och rent ut sagt skitit i hur bilen ser ut! Beemoholist javisst! |
|
|
Ha Ha :) Ja, Fiat multipla är nog den i särklass fulaste bil jag sett. Förstår inte hur ngn kan vilja åka omkring i en sådan bil. Kanske är jättebra men designen är förskräcklig. Kommer ihåg första gången jag såg den. Trodde först det var ngt "hemabygge" (var lite mörkt) tills jag sökte runt och förstod att det faktiskt var en serie producerad bil.... När det gäller "fulaste Bmw:n" så skulle mina röster falla på dessa som mindre vackra: 1. E65 (speciellt pre-f) 2. E60 3. F07 Finns nog fler som tex. E36 compact med "lexus bakljus".....usch... Snyggast tycker jag fortfarande E38 samt E39 är men då bör det vara med M-pkt på E39:an :) Mvh/ Kermit. Min Bil-blogg. Länk |
|
| känns som om de yngre gillar de nyare modellerna medans de äldre gillar gamla modellerna eller vad säger ni?? | |
| 1-serien tyckar jag inte är nån höjdare.. | |
|
bmw_jerry: Snarare så att dom som har äldre bilar inte gillar nyare och tvärtom. m3E46 var länge min drömbil, men nu gillar jag helt klart e90 bäst. Har väldigt svårt för E92, ser ut som en hängande hylla från sidan. F07 är helt fruktansvärd. |
|
| njae jag är ganska ung? 24 år om det nu räknas. och jag gillar både gammalt och nytt men inte allt. det beror ju så mycket på utförandet. | |
Martin E |
Stylade BMW med kromade fälgar är så unbelivable fula |
|
Compacterna är faktiskt rätt fula. Speciellt med små skitfälgar blir det riktigt illa. Och e46 compact är nog allra värst. Va fan tänkte dom på när dom designade fronten??? X3an = tråkigast design. Sticker ut lika mycket som en citorn Xantia eller liknane.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.