|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
1serien e46 compact e36 compact X1 X3 |
|
|
X6 med X3 innan facelift på andra plats. Stephan |
|
|
E46 compact E65 innan fl X3 innan fl Alla dessa går under avd "hur f-n tänkte dom då"? Snyggast är M5 E34 årgång -95 |
|
|
den fulaste bmwn genom tiderna är utan tvekan E46 Compact! huvva |
|
| Fulast är nog alla compakt....men största besvíkelsen är nog GT. Som man hade hoppats på den.... | |
| Den fulaste perioden i BMW:s historia började 2002 när E65 kom. Andra fula modeller sen dess är E60 och 1-serien. Det är enligt mig de fulaste modellerna. Många som tycker X3 är ful men jag tycker inte den är direkt ful däremot väldigt tråkig. Sen finns det några modeller som jag undrar varför BMW gör överhuvudtaget som nya X1, varför görs den när det redan finns X3. Nya 5-serie GT förstår jag mig inte heller på. | |
|
1. e46 kompakt 2. e28 3. z3 Coupé x3 är inte direkt ful men tråkig, e65 är engen vacken skapelse, 5-serie GT är ju läcker! |
|
|
Henkez - frågan är väl om det säljs några nya X3 sen X1 kom... Många BMW har jag ogillat när de kom, men gillat senare. X3 och X6 tycker jag är snygga varannan gång jag ser dem Fronten på e46 compact kommer jag nog aldrig förstå mig på, så den får nog min röst... |
|
|
E83 E53 (E70 är helt ok) E39 (kan dock bli riktigt vacker med rätt utstyrsel) |
|
| Får nog säga att en 5GT är extremt ful ur vissa vinklar. Finns ju inte ett rätt när man ser en sådan här bild. : Länk | |
| X6, måttbeställd och skräddarsydd monstertruck för ryska maffiosos. Borde aldrig ha byggts.Varför är det så många som ogillar Z1? Har de sett den i verkligheten? Såg den på IAAA i Stuttgart -87 och föll pladask, synd att den ej togs in till Sverige, fick nöja mig med M3E30 istället.Beg. priset tyder på att fler än jag gillar den./ Gubbe med hatt. | |
|
Att priset är högt på en Z1 beror nog snarare på att det byggdes/såldes så få. Inga roliga linjer, fula strålkastare mm. Jag får inget sug efter en Z1 men BMW:s fulaste modell tycker jag inte den är. |
|
|
Gamla 1600 Touring var inte speciellt vacker. |
|
|
Z1 är ju hur cool som helst, hade span på en grönmetallic ,1500 mil,295000:- och året var 1996 och bilen stod på Diligensen i Margretetorp på hallandåsen. Det blev att köpa hus istället så jag behöll min 325-87. Äger alltid 1 BMW |
|
|
Jag tycker också att Z1:an är vansinnigt läcker! Men en riktig lågseriebil är det knappast med ca 8000 tillverkade. Att prisbilden får sägas vara hög beror nog på att många åtrår den. Angående trådens tema får bilar med X-prefix min röst. Mvh Mats |
|
|
Fula gamla: -E46 compact -1600-2002 touring (ok, lite klassiker-känsla förtiden) -Z3 coupe (snart klassiker-fulsnygg även den) Fula nya: -5-serie GT -X6 Snygga finns det desto fler, som tur är: -2002 Turbo -Z8 -635 CSi -Nya Z4 -Gamla 3,0 Si -Gamla 7-serie E32 -Nya 7-serien -Mfl, mfl |
|
|
Isetta 600 BMW 1500 4-dörrarsverisionen 5-serie GT 850 (största besvikelsen i BMW:s historia, inte värd att efterträda E24) 7-serie, E65 Snyggaste: 507 327 Z8 E9 E24 E28 E30 Nya Z4 och faktiskt X1, m.fl Länk till mina modellbilar: Länk Länk /Have a happy day!!! |
|
|
1-serie kupé Första X5 serien X3.. Sen tycker jag X6:an ser ut som en 3-serie som man blåst upp en balong för mycket.. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| X6 | |
|
Fulhet ligger väl i betraktarens öga? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.