|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| 4200K liknar ju halogen ;) Returnera dem och köp D2S med 6000K :) | |
| Jag behöver lampor till 535an!!! Trodde tills jag läste denna tråden att det var D2s med hittar sedan på realoem att det är D1s. Skicka ett pm så tar vi det där. | |
| Köpte ju dem från Tyskland så det är nog lättare att sälja än att returnera tyvärr... | |
| Nu har jag fått i rätt lampor i min bil. En sån skillnad! | |
| Blev de skillnad av att bara byta? Jag har ett par D2S 6000K som kommer idag så. | |
| Min högra lampa lös lila så det blev bra mycket bättre ljus. Xenonlampor mattas ju av med tiden också så klart det blir bättre. | |
| Då va dem helslut.. Mina lyser kritvitt men gillar inte org K på xenon så de bli nog bättre sen. | |
|
Stoppade i ett par nya Osram D2S Xenarc i 525:an idag. Dom gamla var hela men började lysa lite sämre. Blev väldigt stor skillnad, skönt nu i den mörka årstiden. Kostade 594:- på ebay för 2st inklusive frakt från Tyskland. |
|
| Nu bli man ju ännu mer sugen.. Ska ta tag i det till helgen. Betalade 570:- för ett par CNlight från humanhabit, tog en dag att få dem. | |
|
Vilka modellår av E60/61 har D1S alt. D2S? PS: skönt att det är D-S modellen ( billigare än D-R modellen som jag har på hojen betydligt dyrare. |
|
|
Blir 2 st D2S till -4 E61 525iAT från Länk. Köpte D1R från dom förut till hojen. Men funderar på att byta helljuslamprna till quick start 55W Xenon lampor+Balast. Har det på E39'an och dom lyser mycket bra. Beställde nyss 2 st. D2S Osram xenarc lampor från Xenonhuset.se för totalt 950 med frakt. |
|
| Ni som inte vet vilken lampa ni har i strålkastaren: titta ovanpå strålkastaren. Där ska det stå vilka lampor som sitter i densamma. Antingen en lapp fastklistrad eller så är det ingraverat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.