|
|
|
|---|---|
Roffa1 |
Efter att ha kollat upp BMW:s ockerpriser för deras fjäderbensstag Pris OBS 12,500:- Så letade jag vidare hos bl,a E-bay.com. Hittade detta detta stag i (bif länk) för $80.00 plus 30.00 för frakten till Sweden. Staget ser riktigt genuint ut tillskillnad mot BMW:s ynkliga originalpinne;-) Finns det någon här som handlat hem aktuellt stag från e-bay ? ev, passform osv. Undrar om passformen kan skilja mellan ix och de vanliga. Länk Länk |
|
Roffa1, BMW har ju det här staget också i aluminium för 2.490sek...det är bara kolfiberstaget som kostar 12.500 Länk God Jul! //Micke |
|
Roffa1 |
Granhultarn: Jag hittar endast orig fjäderbensstag typ: Smal aluminium-pinne;-) |
|
Nu tycker jag du är lite petig:-) |
|
Roffa1 |
Jag är nog benägen att hålla med dig på den punkten, är tyvärr extremt petig;-) |
|
Jag är ganska petig själv också...jag har faktiskt följt ditt exempel och stoppat undan 330:an...kör numera 316Ti Compact under vintern...problemet är att den är också jäkligt välhållen och fin så jag skulle vilja ställa undan den med....får väl köpa en till bil för vinterbruk...hehehe |
|
Roffa1 |
Det var nog ett mkt klokt val att ställa undan dyrgripen. Hann du få några rejäla stenskott;-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.