|
|
|
|---|---|
|
Har reflekterat över att man hittar väldigt få bilder på E61 med sänkningssats och 19 eller 20" fälgar.. Vill redan nu kolla runt på snygga fälgar till min blivande E61, men hittar inget?! Några tips på vart jag kan hitta lite bilder, helst där det framgår vad det är för fälgar på bilen. | |
| Här har du en rejält sänkt med 19" Länk | |
|
vill du köpa mina? =) sitter perfekt på en e61:a skicka mejl så får du bilder och pris på de. fiv3star@hotmail.com |
|
|
På det här forumet hittar du massvis med E61:or med i princip alla olika OEM fälgar det finns att uppbåda. Korka upp en julöl, luta dig tillbaka och njut... Länk ---- BMW CS #6212 |
|
|
Min med 20x9ET20 breytonkopior runtom o sänkt 30mm Länk Den ser lite pajasaktig ut utan spacers på bakhjulen men ska du ha dom i linje med skärmarna måste kanterna rullas. Kanske ingen stor grej men tänk på det när du väljer storlek och ET så slipper du kladda med spacers och sånt i efterhand. |
|
|
Tack för alla länkar o tips! Den första på blocket var nog lite väl sänkt, nästan lite epa-stuk över det... Det där med julöl o sitta o njuta låter bra :) tror jag kör det en stund nu.... |
|
|
Här e min med org M166 fälgar Länk Den är sänkt från fabrik, lite för lite för min smak.. men det får duga på en familjebil. |
|
| Ztefan: Riktigt snygg bil du har! Tyckte den var helt lagom sänkt. | |
| Hilden: Dina fälgar sitter som en handske på bilen!!! Var hittar man liknande fälgar? ;) | |
| köpte mina från alloywheels.com i England. 12 loppor inkl däck o frakt (lägg till mer stålar för bättre däck) så det var i princip gratis men finishen är lite sisådär och klarlacken har släppt på bakfälgarna på sina ställen efter 2 säsonger. Men dom är runda o fina och priset är som sagt svårslaget så jag hade inte förväntat mig Breytonkvalle heller :) | |
|
Här kommer en länk till vår bil. Den är inte sänkt utöver original M-chassie, dock gör 245/35-20 fram och 275/30-20 bak att bilen faktiskt ser sänkt ut. Går hur bra som helst. Lika komfortabelt som original 245/40-18 RFT. Länk Dock har jag noterat att framdäcken skrapa i främre innerskärmen vid rattutslag. Har någon något bra tips om hur man kan "trycka fram" innerskärmen lite så att man inte sliter hål på den med tiden? Kanske göra två hål och dra ett buntband till något innanför skärmen? Mycket tacksam för tips! /Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.