|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Ja en "jävlig" otur faktiskt. Men, jag lovar att en 525 E34 är en grymt bra bil! Hoppas också att du vårdar ditt språk för du skriver/pratar som Nicke lilltroll. Ursäkta en gamling som tog körkort 1979. |
|
|
Hallå Heinz: Vi var i Skagen (DK) i somras och "såg" >1000 knuttar samlade kring öltälten. Stackare, för det regnade som fasen. Men de bibehöll sitt goda humör även när en Tuborg kostade 59 danska :) och kursen var 1,51. |
|
|
Abraham >> Retligt att bli dragen vid näsan på med några sekunder. Bara att leta vidare. Lycka till! :) Karl >> Vad vill du uppnå med din anekdot om Skagen? Att danskar är glada när de är fulla? :) Förstod inte riktigt! // Erik |
|
|
Jag hittade en 525ix här på "powerbörsen" som såg riktigt bra ut men den är ju framhjulsdriven & vad jag har hört drar den mycket (?) mer soppa... + det är ju lite roligare med en bakhjulsdriven, speciellt för en 18åring ;) |
|
| IX står för 4-hjulsdrift... finns inga framhjulsdrivna BMW, vad jag vet | |
|
Heinz: Det var mest glada svenskar i ett regnigt Skagen och enl. din profil så gillar du Kawa och birra. Ungefär som de flesta!! Men skrev detta obegripliga tidigt en morgon när alla glada gäster hade gått. |
|
|
Oj, jo jag vet att det är fyrhjulsdrift, jag skrev fel :P |
|
| Kan det vara nånting, gillar M5 fronten, sportstolarna, angeleyesen, nya grillen osv.. Länk | |
| Tvivlar på att ägaren till bilen heter Susanna..... | |
|
tycker inte den ser särskilt fin ut. ögonlock, kromad skylthållare och inramning runt baklyktorna, tråkig inredning, fula fälgar, slarvigt monterad baslåda. inget jag hade tagit i med tång. |
|
| Det där är en såkallad "pizza-racer" :) Nej leta vidare du det finns nog något bättre exemplar än en biltema stajlad 5a.. | |
|
Ja kolla den klarblå 528 på powerbörsen -97. |
|
|
Och ytterligare ett råd. 323, 95-97. Helt klart underskattad! |
|
|
Okej, då får jag leta vidare. Hittade dendär 323an för ett tag sen, jävligt fräsch Länk & den här 528an är inte heller dum förutom repan, älskar inredningen & fälgarna ! Länk |
|
| synd att den klarblå var automat... :/ | |
| Vad tros? Jag tycker den är extremt fin! Länk | |
|
är den lila eller vinröd? har lite svårt för den färgen på den bilen. men helt klart fin. inredningen är ju klockren. priset verkar ju också rätt. en sak till öppet luftfilter kan verka schysst men det finns nackdelar. och eftersom han inte gjort någon luftkanal till den så är det lite sådär. det går ju att åtgärda men jag hoppas inte motorn har tagit stryk. men helt klart intressant. |
|
|
Jag tycker inte det va något fel på färgen, lite udda. Men nu verkar den vara såld... Annonsen finns då inte kvar, fruktansvärt synd! Andra gången det skiter sig just före, hade tänkt ringa dagen efter men då var den borta :/ |
|
|
Har du pengar och SKA köpa en bil så tveka inte att ringa så fort du ser ett lämpligt objekt, de bästa tenderar att försvinna på en gång. // Erik |
|
|
Jodå, jag ska köpa bil,ingen tvekan om det. Men E34an där såg jag runt 2 på natten, morgon efter ringde vi men då vart den just såld. Länken som är här just ovanför kan jag säga att jag var för seg att ringa på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.