|
|
|
|---|---|
|
Det finns lite glapp i min ratt. Ibland när ex. det ena framdäcket slår i någon ojämnhet så kan det sprida sig vidare till det andra framdäcket och då känns det som det hugger till lite i ratten. Någon som ananar vad det kan vara för fel? The Dude | |
|
Du har något som glappar, precis som du nämner, hissa upp bilen på en lyft ta ett bräckjärn, rika och dra i framvagnen, så du ser kondis på bussningar och stagen i din framvagn. Kan även vara glapp i styrsnäckan...som ska gå att spänna till?. Har du fått tag i luftmassemätare? MVH Pelle cs4605 |
|
|
Luftmassemätare o luftmängdsmätare e det samma sak? Nej, jag har förnärvarande inte råd, har precis bytt koppling... :-) Men bilen ska bli som ny.. :-) Går det att spänna till styrsnäckan? Ger det såna här symptom? Styrsnäcka e det samma som styrstag? Någon som vet? The Dude |
|
|
Jag hittade en till i gömmerna som inte är skadad öppnad osv, när jag letade efter lite andra prylar. Man är duktig på att samlar på sig delar :-) Glapp i styrsnäckan, vissar sig, genom man har glapp i ratten, om du kollar i sök inlägg så hittar du hur man ska göra för att justera det. Men jag tycker att du ska kolla upp leder och bussningar i framvagnen ändå, dom tar rätt så mycket stryk på 535an MVH Pelle cs4605 |
|
|
Varför tar de mycket stryk i just 535:an för då? The Dude |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.