|
|
|
|---|---|
Grusse |
Vart får man tag på M3 E30 Grupp A speglar? Någon som kan tipsa? oo=00=oo |
| Vet ej riktigt vilken du menar men är det "cup"-speglarna så finns de på bilmodecenter om jag inte minns fel... | |
| hova.com har oxå cupspeglarna pris 1095:-/par | |
Grusse |
Jag kan då inte hitta några hos hova, bara till E36. oo=00=oo |
|
Länk /Anders M3 -86 B3 -95 318i -96 |
|
Grusse |
Någon som har tips på var man hittar dom bästa kopiorna av cup speglarna? Vill att dom ska se ut som äkta! Min M3 E30: Länk |
Grusse |
Någon som har tips på var man hittar dom bästa kopiorna av cup speglarna? Vill att dom ska se ut som äkta! Min M3 E30: Länk |
|
Länk har kopior, vet inte om de är de bästa, men jag tyckte att de såg sjyssta ut! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Länk Där har du sådana uppgjutna i kolfiber. Både med eller utan luftintag. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Grusse |
Ser att det är samma speglar hos NSF som E30shop, enda skillnaden är priset. Om jag skulle beställa från tyskland, är det något som tillkommer på priset förutom frakt? |
|
Grusse jag har beställt speglar och diverse annat kolfiber direkt från tyskland.. det tillkommer inte spec mkt.. maila till markus så får du veta mer.. de speglar dom säljer är kopior på de äkta grupp a speglarna.. jag köpte själv de som användes före 1990 (utan luftkanal) prisexempel; luftkanaler i kolfiber till bromsarna gav jag 1016kr inkl frakt och allt.. det tog ca 5-6 dagar att få.. mvh Peter |
|
Grusse |
PSE-R Okej, det var ju inte dyrt. Vilken är markus |
|
Grusse; Markus Glaum Giessen Telefon: 0171-4939289 Email: mg-m3@s14.de www.s14.de mvh Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.