|
|
|
|---|---|
|
Känns det inte som dom sneglat rätt så mycket på E90 när dom tagit fram fronten på Seat Exeo? Är nog mest strålkastarna som gör det. Håller ni med,eller är det jag som fått fel syn? :) Kolla: Länk | |
| Länk :p | |
|
haha,kanske det :) Menade ju såklart inte hela bilen,utan bara just vissa detaljer i fronten. |
|
|
Och sen har jag för mig att Bmw också har svarta däck rätta mig om jag har fel :-) Ha deT |
|
|
Påminner den inte lite om Audi A4 i fram? Mvh Asken |
|
|
Seat Exeo är den gamla Audi A4:an i princip, dvs Audi har tydligen sålt prylarna och rättigheterna osv för att låta Spanjorerna göra en "ny" bil av den gamla A4 modellen.. Mvh Janne. |
|
|
Jag ser ingenting av E90 i den bilen. Desto mera Audi A4 B7 vilket inte är så konstigt. ------- //Lövet |
|
Verdi |
Det ÄR ju en Audi A4 B6/B7 som sagt. (B7 var ju bara en facelift) Inte så konstigt. Seat och Audi tillhör ju samma koncern. |
Verdi |
Specade en Exeo nu. Tog med bi-xenon, 18", läder, 2.0 TSI-motorn osv... Hamnar på 284k. Sjukt billigt egentligen. |
| Tycker formspråket hade fått mig att gissa Lexus. | |
|
Verdi: En Exeo 2,0 TSI Automat kostar 269900:-. För 273500:- kan du exempelvis få en Passat TSI 200 DSG R-line. Så sjukt billig vet jag inte om Exeo är. Modellen är säkerligen bra då det i princip är en A4 B6/B7, men den härstammar trots allt från 2001. MVH Christofer |
|
Verdi |
Iofs. Sjukt billigt är väl kanske att ta i, men Audi tog väl ganska mycket mer för i princip samma bil till alldeles nyligen. |
|
Nej, gamla A4 B7 såldes till bra priser på slutet (2008), t.ex. 2,0TFSi Avant quattro med Prosport-paket för 269000:-. Exeo är lika dyr i grundpris som förra A4 var, sen är iofs utrustningen billigare såklart. Andrahandsvärdet på Exeo lär inte vara i närheten av A4 eller Passat, detta lär göra att ägandekostnaderna blir dyra. MVH Christofer |
|
Verdi |
Shit, jag har verkligen noll koll. :) |
|
Haha,verkar inte som det är någon som håller med mig där :) Kanske ändå är dags för att ta "GE´s" länk på allvar! :) Men strålkastarna måste ni ändå hålla med om att dom har liknande drag? |
|
|
Tycker det finns många modeller med snarlika strålkastare. MVH Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.