|
|
|
|---|---|
|
Går det sätta 17" fälgar på en 135i eller är det 18" som är det minsta storleken? | |
| har för mig att de står vid dörren på förarsidan. kolla där. jag ahde dimensioner mellan 16-19" där på min 3serie | |
|
Jo, där står det säkert men grejen är att jag har inte fått bilen än. Jag är lite otålig och kollar vilka vinterfälgar jag ska ha. |
|
|
Länk Här finns alla svar om BMWs fälgar. ------- //Lövet |
|
|
måste gå sätta på 17" om det funkar på 335. beror kanske lite på hur fälgen ser ut osv ... |
|
|
Den sidan känner jag till men den är inte till mycket nytta, E82 finns inte med och den säger inte om 135ans brembo-ok får plats under en 17" fälg. En annan sak som jag har letat och letat men inte hittat info om, är ET-måtten. Jag skulle vilja veta det tillåtna ET-området, dvs från det minsta till det högsta ET-måttet. Jag antar att däckfirmor har dessa siffror men det måste finnas på nätet. |
|
|
Jag är nybörjade vad det gäller bmw men jag har fått förklarat att det är mellen ET 40 och ET 48-50 som gäller om det ska fungera och se okej ut! 16 är ju minsta på 1 serien och jag vill minnas att det är 17 som gäller samt att på "bygg din bmw" på bmw.se så är det minsta 17" ;) |
|
| Tack för infon Cod, men bygger du en 135a så finns det tre fälgar du kan välja mellan alla i 18". Jag misstänker att 17" kommer inte passa. | |
|
17" funkar Länk |
|
| Jag körde på 17" (styling 141 Länk förra vintern. Snyggt var det inte, men funkar gör det i alla fall! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.