|
|
|
|---|---|
|
Har kikat på 2st 120 d En är en -05:a med 3100 mil på mätaren, länk: Länk Eller en -07 med lite fler mil och även denna med ganska så mycket utrustning! Länk: Länk Skriv gärna en rad eller två om vilken du valt och varför! | |
|
07:an, Nyare motor samt M-paket. Svensksåld. |
|
|
Jag hade i detta fallet utan minsta tvekan 07an eftersom den har facelift, nyare 177 hk motorn och i mitt tyckte en klockren spec med M-sport, xenon, 18", Hifi mm. Trots högra mil tycker jag den känns hyfsat prissatt medan 05an är dyr, och skillnaden här känns som ovanligt väl investerade pengar då 177 hk motorn är ett rejält lyft mot den gamla 163 hk. BMW CS #5139 |
|
|
Ja allt talar för den nya, men den har gått en bit och sen som jag skrivit i en annan tråd har den läckande packbox mellan motor och växellåda, det är om det är en dyr historia att åtgärda! Har testat en -09 med m-paketet och den var riktigt trevligt! Och den gamla känns inte helt rätt om jag ska vara ärlig.. Hur svårt kan det var montro att få -07:an såld om 2, 3 år då jag kommer vilja byta upp mig! Vad tycker ni är ett vettigt pris på den? |
|
|
Jag tycker att du fått ett riktigt vettigt erbjudande (men det beror kanske på att det är jag som säljer den ;-) Slå till och pärlan är din. Jag håller med J.L. Andreas |
|
|
Jag är lite sugen på att åka diesel. Du vill inte ta en fin 120iM -05 i inbyte? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.