|
|
|
|---|---|
|
Vart köper man original fram lampor till en e36 coupe till bra pris? finns det olika glas? Mvh! | |
| Kolla upp var du har för märke på lyktorna, sen så finns de utbytesglas på ebay, | |
|
om du vill ha original finns det troligtvis på blocket finns massvis med sidor som säljer stylinglysen, oneblock och hella t.ex. köpte dock mina svarta oneblock angeleyes från styling4u kostade runt 2 lax men snygga va dom Oneblock - blinkers och lykta sitter ihop |
|
| Kolla på www.motornord.se | |
| jag har oneblock nu men vill ha original lampor.. | |
|
Vill du ha original, eller originaltyp? |
|
|
kolla på skroten, lär finnas massor där om du vill ha hella lamprona så finns de väl att beställa lite varstans så ser hella ut iaf, de är som original fast med angeleyes då Länk |
|
|
Biltema har faktiskt också lyktinsatser till E36:an, hur det är med kvaliteten på dem kan jag inte yttra mig om. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Kvaliteten på Biltemalyktorna är sådär. Det går inte att byta halvljuslampa på förarsidan utan att demontera hela strålkastaren för den har en bygel som låser fast plastkåpan baktill och den tar i hjulhuset. M V H Stephan |
|
|
Kolla reklam bannern längst upp på denna sidan... Schmiedmann.se finns allt för en BMW där ;) |
|
|
Hur funkar svenska Schmiedmann? Skrevs ju en del om att de inte riktigt skötte sina åtaganden tidigare? Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
drawls: vi kan byta om du vill =) |
|
| För att slippa framtida problem så rekommenderar jag dig försöka hitta ett par beggade originallyktor, tex bosch eller hella, sen om glaset är slitet så finns de nytt att trycka dit. så ser de fresht ut. 3e part lyktor är ofta mycket sprödare i plasten, sämre kontakter ,reflektorer och ställskruvar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.