|
|
|
|---|---|
|
funderar på om man verkligen skall köpa en bil med spricka i vindrutan, den går tvärsöver hela rutan från vänster tillhöger nere vid torkarbladen.... frågan är den då en ny ruta ink arbete är väll en 4000:-? värt att ringa FB nån månad senare för att ta på försäkringen? jo jag vet de är inte så jävla snyggt. frågan är om de är värt det.. å givetvis kommer alla som jobbar på ett FB å säga nej som läser detta ;) | |
|
Vad är det för prisklass på bilen? Är den nere vid torkarna är det inget som besiktningen anmärker på. Jag har betalat tillräckligt mycket försäkringspengar för att jag skulle få dåligt samvete för att göra en fuling... ______ |
|
|
Detta forumet är ju så stenålder så det finns inte! EDIT-funktion!!! Menar att jag inte hade haft dåligt samvete. ______ |
|
| bilen går för 35, men jag skulle få spatt av att de är spricka i rutan.. så även om den är godkänd så måste det fixas, för mitt psykes skull ;) | |
|
om den går nere vid torkarbladen så kommer inte sbp anmärka gör som jag gjorde med min bmw, hade också en spricka tvärs över. tog min föräkring och några månader senare så lämnade jag det hos en glasmästare, fick betala 1500 på självrisken annars så finns det annonser på blocket där dom säljer rutor för runt 7-800 styck sen arbetet hos en glasmästare kanske en tusenlapp:P |
|
| Halvförsäkring och en kulhammare har alltid fungerat | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.