AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.719

Vilken modell hade ni valt

Sida 2 av 2
Självklart 507 en av alla tiders vackraste skapelser. Skulle få hedersplats i vardagsrummet. / Before Bangle.
Då ingen nämnt den säger jag en BMW M5 E28 eller varför inte rent av en Alpina B7 E28 i vilket fall så får man ju en hyfsat diskret bil som åker ifrån många nyare sportbilar och en himla massa körglädje.

// 4cyl är ingen riktig BMW
Visa användare
1.954
Davve
BMW-lös
Någon av de äldre M utan en massa elektroniktjafs eller kanske en Alpina B7 som föregående skribent skrev. Men man skulle ju välja en, så det får bli E34 Alpina B10 Biturbo. En av de snyggaste karosserna från BMW, en hyffsat hårig motor kapabel till mycket mer med enkla medel, i en bil som man överlever i till vardags med tanke på komfort och användarvänlighet.

------
BMW CS #04839

Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Absolut BMW Alpina B7 Turbo S...E28!
Har ju inte varit så mycket för överladdning till BMW förut, men den bilen..ja, vad säger man ;)

Mvh Janne.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Osett, så hade jag valt en M5 F11..

/Andreas.
Janne T: Var just B7s jag syftade dregglar varje gång jag läser om B7an som dom provkör här på autopower.

Har själv inte åkt en B7 men en M535i som var turbokonverterad och låg på runt 350hk var det hårigaste jag åkt i BMW väg iaf.

Har ju själv haft en M535i -87 lite småpreppad med värre kam spridare och såna saker bara den var det rejält med körglädje i men med överladdning ojojoj

// 4cyl är ingen riktig BMW
Ingen som vågar drömma om en F1a. Kan tänka mig vilken som helst F1 bil med BMW maskin./ Dreammachine
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Toomas Pahv, du har gjort ditt val (skratt) de blev väl 507.

Jag startade tråden så då får jag också svara och det blir

BMW ALPINA B7 Turbo COUPE, den har det mesta såsom, motorn,kraft,prestanda,körglädje,estetiska,kan åka 4 pers mm

GOD JUL

Äg alltid 1 BMW
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.