|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! hade en fundering över vilken BMW modell hade ni valt om man bara fick en chans i livet? Äg alltid 1 BMW | |
|
Just nu ligger ju de nyaste mig varmast om hjärtat så en M3 E92 skulle inte sitta helt fel. Annars kan jag ta en E46 M3 CSL, med stereo och AC. Har inte kört någon av nämnda bilar men tror de skulle passa mig bra! Mvh Johan |
|
| m3 csl ,m1, m1 concept eller z8 :P | |
|
Får nog vänta lite till: Cab som nu men typ DSG-låda och miljöklassad! Cab-Ing |
|
| E34 M5 | |
|
E32 750 mvh/ Anders |
|
| Svårt val mellan M3 GTS och Z8... | |
|
5-serie Grand Touring när den kommer.. Gärna med en stark diesel. Eller kanske bara slå till på en X6M :) (alltid retar den bilen någon) //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| Skulle nog ha blivit en M3 E92.. | |
| e30 m3 - finns det några alternativ? | |
| m3 e30.......berondeframkallande, analogt och levande!! | |
|
M6 e24 Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
M6 G-power //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
750i L7, Z8ans brister i konstruktionen gör att den icke attraherar lika mycket. MVh Asken |
|
| Med tanke på familje sitvationen hade det blivit en X6m om den inte gick så en X5M. | |
|
Välja 1 vilken som helst,,,, klockrent 507,fri från plast o elektronik. Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| 507:an har min röst med. | |
| 507:an är riktigt riktigt fin :D | |
| E34 M5 3,6 alt. e38 750iL :) | |
| Skulle lätt välja en M3 E30. Det är ultimata glädjemaskinen. | |
| Jag skulle välja 760ial fulltutrustad med lite individual detaljer. givetvis F01 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.