|
|
|
|---|---|
|
Men.... men.... men..... No comments...... Länk Dr Tinnitus Min bil Länk | |
Scheckheft |
anabola steroider ;) Mvh Scheckheft Aus dem All betrachtet ist die Erde Weiß und Blau, das kann kein Zufall sein! |
| låg markfrigång haha | |
| Konsten att fördärva en fin bil med dålig smak och mycket pengar = Pimpmobile. Hur många guldkedjor tror ni ägaren pyntar upp sig med?/ Original and no chains. | |
| Tragiskt... | |
|
Ha,ha,ha.. "Fälgarna är ute och går med bilen" ;)) Mvh Janne. |
|
|
Dom har säkert kostat en jäkla massa pengar med... Skönt att vi inte fått det modet med abnorma fälgar i Sverige. ______ |
|
|
dr tinnitus, din bil är så jäkla fin, jag blev djupt imponerad, jag hade varit jä--igt rädd om den, bmw vet hur bilar ska se ut. Angående den bilen med monster hjulen hur kan man förstöra en sån bil?? det ser ju bara löjligt ut, som någon skrev, för mycket pengar,för lite hjärna. ha det bra alla |
|
![]() 13.396 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Nej, det var inte snyggt (sen spelar det ingen roll vad det kostade att få det så)... OT #1 - ibland kan det spåra ur rejält... Länk OT #2 - tänk på att 20" har varit modernt innan (fast det var längesen) Länk |
| Var inte mycket gummi där inte! :D | |
|
det var nog det fulaste jag har sett, antagligen amerikanare, dom är ju väldigt udda av sig.......skulle vilja veta hur bekväma dom är i 150 km i timmen. |
|
|
Skulle passa perfekt på min, nån som vet modell-nr och vart man kan beställa dessa? Mvh |
|
|
jag tror dom är special,special tillverkade, tror inte du hittar dom på biltema, mvh |
|
| Ser hemskt ut olika tycke o smak ,så här tycker jag det ska se ut.Länk | |
|
wan, ja det ser ju mer normalt ut, men det är ju samma som alla intelligenta människor som köper en fin bil, sen sågar i inredningen bara för att fylla det med högtalare och diverse krims krams, det ser ju för jä--ligt ut, det finns en gräns för allt, men smaken är som baken, Dr tinnitus har en väldigt fin bil, gå in och se själva, såå ska det se ut, inget jäkla lull-lull där inte. mvh Roger |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.