|
|
|
|---|---|
|
Denna bilen är verkligen fullutrustad. En E38a med nubukläder i taket, elgardiner emot baksätespassagerarna och... Skåda själva. Länk Mvh Asken | |
| Underbar! | |
|
Oj... Hade man ägt denna(vilket inte ens i drömmen existerat) så hade min annons på Blocket haft "fullutrustad" som beskrivning och jag hade kunnat stå för det också, helt säkert ;) Härlig vagn! Mvh Janne. |
|
|
Tycker jag känner igen motorn, annars saknar jag nog det mesta! /AGW |
|
|
Verkar bara finnas två telefoner /Mats J |
|
|
Underbar! Men den saknar rattvärme - så jag avstår ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| vilken bil :D det som gär L7 ännu mer unik är att den ena L7:an inte är lik den andra.. | |
| Ja, den saknar värme i ratten så fullutrustad är inte ens denna fina vagn.... :) | |
| Undrar vad matchvikten, fulltankad är för denna juvel? Räcker Bkörkort? Går den att svänga med? Hur många Dompor ryms i kylen? / Kör snikutrustat, men fort. | |
| Tungt rustad vagn, förskjuter med kraft många E38 långt in i skuggan. Stort tack till Asken för att du gjorde oss uppmärksamma på denna klart sevärda vagn. | |
| Förstår inte tyska, ingår det privatchaufför? ;) | |
|
Vilken fullständigt underbar vagn! ______ |
|
| Fullutrustad? Den verkar ju inte ens ha min favorit, pistolen fach ;) (pistolfack) | |
|
En bil i min smak, trodde inte det fanns en utrustningsnivå som denna. Kan mycket väl tänka mig att jobba från det baksätet istället för på kontoret. :) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Den har legat ute länge om man följt marknaden. Rätt schejk har inte dykt upp än. BMW CS #1812 |
|
|
Den saknar ju både Länk Länk Länk Länk Länk Länk samt Länk Philip Sahlsten; vad tur att någon insatt följer marknaden:) Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.