|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Fick precis veta att bilen inte ens lämnat Halmstad ännu trots att den har haft status "i transport" sedan i fredags. Svagt, riktigt svagt!! | |
|
Samma här. Pratade med säljaren i går, våran är också kvar i Halmstad. Ingen leverans denna vecka alltså. Dessutom skall den till Ditec innan leverans till oss. Har ju lånebil från BMW.... |
|
|
Hyffsat irriterande måste jag säga! Vi skall hämta en lånebil imorrn som vi skall ha tills den är leveransklar, spännande o se vad det blir. Vad har du fått för bil? Bilcentralen har en egen kille som sköter lackskydd så de skall fixa det först på vår också. |
|
| Vi har fått låna en BMW 320i -01 | |
| varför hämtar ni inte dom själva i halmstad (jag gjorde det)...dom är ju där för att ställas iordning + att dom väntar på att transporten ska bli full..kan ta veckor. | |
|
Imorrn får vi en X1:a utkörd så det ser jag som en ok lösning. Fredric, det alternativet fanns ej enligt säljaren. |
|
| det har gått alldeles utmärkt för mig iaf. kanske e säljaren som är lat;) | |
| Då så var det snart dags, på torsdag kl. 17 så är bilen leveransklar! | |
| Samma här. Bilen kom till handlaren igår och leverans blir på torsdag eller fredag! | |
|
Suck, blir nedstämd när jag läser era inlägg... Beställde en ganska fullsmetad X123d för ca. en månad sedan. Säljaren säger att han letar "luckor" i produktionen. Känns som svepskäl, det är omöjligt att få ur honom ett prel. lev.datum. Kanske rädd att jag ska backa, det gör jag ju inte, vill bara veta ungefär... |
|
| lider med dig tompak23d, men den som väntar på nåt gott brukar man ju säga :D | |
| Beställde min igår :) | |
|
Fick du nåt lev. besked??? |
|
|
Tompa, du kommer nog tyvärr få vänta på leverans. Skickade in en förfrågan på en 18d sDrive idag till säljaren och han sa med beställning nästa vecka så är det leverans i augusti. Har väntat 4,5 månad på min 23d så det skall bli sjukt kul att få den även om jag nu inte får tillbaka lappen som polisen lånat en stund förrens om en månad så kan man ju torrköra. :D |
|
| Då var den äntligen hemma! | |
| Länk | |
|
Och här kommer min! :D Länk |
|
|
Grattis lyckostar :) |
|
|
Morpe: riktigt snygg., hoppas du får ett långt och trevligt ägande med bilen :D Grattis.. borsta: får inte riktigt din länk att fungera men vill gratulera även dig så Grattis !!! :D |
|
|
Prova denna istället då; Länk :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.