|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
| steaman --> haha så bra skrivet. Det är dock helt sant! | |
|
Kan inte göra annat än hålla med. Blir bara något förvånad... Framförallt på att det skall ta två och en halv dag för BMW att få reda på vad som skall göras. 2500 för två nya torkararmar med spoleri tycker jag inte är något rövarpris, har iofs inte kollat upp något som jämförelse... //Pontus |
|
| Det är samma pris som Volvo tar för torkararmar till en V70. Sen om BMW är billiga, eller Volvo är dyra, det lägger jag inga värderingar i ;-) | |
|
Hej jag har en E65 från 2004 730d som har 25000 mil på mäter jag har haft bilen nu i 5000 mil förbrukning stan 0,8 lv 0,67 lm problem jag har haft sprika i grenrör vid turbo, byt till nya typ av grenrör byt insugusrör, bra att göra vid 20,000 mil de var allt tanka och kör bilen är i ny skick ni få ringa om du har frågor 070895600 Noah Brown |
|
|
Ett alternativ nu när euron sjunker? Jag är redan frälst... Länk BMW CS #1812 |
|
|
Bra pendlar/stadsbil Philip! |
|
| Den duger | |
|
Euron är redan billig, bara att köpa BMW CS #5139 |
|
|
Köp den Philip, den drar inte anmärkningsvärt mycket bensin och är fantastisk att åka i. |
|
|
Jag är fullständigt övertygad om att du har rätt joholm. Du får komma på den stående AutoPower-träffen i Göteborg och visa upp din skönhet nu i vår :-) BMW CS #1812 |
|
| Lite snålt utrustad den där 760n. Det är trist när man ändå köper en sån typ av bil. Jag såg till att jag i alla fall fick det mesta i min E65 när jag köpte. Men annars såg den vettig ut :) | |
|
Snålt utrustad? Jag tycker den jag länkade till har det mesta man behöver och lite till. BMW CS #1812 |
|
|
Den känns standardutrustad tycker jag? Saknar ju bland annat, kyla i stolarna, massage i stolarna, inga separata fåtöljer som är elstyrda i baksätet, inte kyla heller i baksätet, inget kylskåp i baksätet osv. Allt det här jag skrivit upp är ju sånt som jag har i min 745 t o m, en 760 borde väl vara ännu mer utrustad ;-) |
|
| Länk till min BMW 745 med utrustningslista: Länk | |
| Allt det du nämner dekagon finns i alla fall i min och dessutom tolv cylindrar. Snart dags för påställning nu och ngn Gbg-träff blir det garanterat. Börjar tröttna på dieselknattret i 530:n. | |
|
Det ser vi fram emot joholm. Jag har dock aldrig kunnat hitta en E65 med "all utr". BMW CS #1812 |
|
| Tycker att det är rätt så svårt o hitta en fullutrustad 760 också det är oftas den långa modellen.Länk | |
|
Hej, det verkar inte vara någon som har några just dåliga saker att berätta om E65/E66? De håller bra helt enkelt? Det Narvselius skrev i trådens första sida låter positivt, långtest med bra resultat i Auto Motor und Sport. Jag minns ett likadant test av 735iA-E38 och där var det en hel del saker som faktiskt gick sönder under testet. |
|
|
Apropå den konstant pågående diskussionen om "fullutrustad" så är det ju faktiskt helt omöjligt att bocka för alla olika options vid köp. En hel del utrustning utesluter ju andra val. Exempelvis som i fallet med ratten i min 760, vid valet av den treekrade ratten faller möjligheten till eluppvärmning bort. Det finns ett otal sådana exempel där det ena utesluter det andra. Efter att ha ägt en hel del välutrustade bilar är jag personligen mest angelägen om följande utrustning: -Skinn -Sportstolar (eller komfortstolar) -Taklucka -Farthållare Övrig utrustnings vara eller inte vara är för mig rätt underordnat andra faktorer som exemplvis skick, mil etc. Att min nuvarande 760 är hyggligt välutrustad är mer en slump än ett aktivt val. Ändå tycker jag ju förstås att det är rätt roligt med Keyless-go, Digital-TV, DVD-växlare, aktiv farthållare, kurvljus med mera. |
|
|
Jag höll mig borta från 12an då den blev rejält mycket dyrare i försäkring helt enkelt. Men det blir nog en F01 inom en snar framtid :D JAg är toknöjd med min E65 i alla fall, men jag tycker inte man ska handla en standardutrustad (även om alla säljs som "fullutrustade" på blocket...) men jag tror ändå att en mer fullutrustad bil är lättare att sälja, i alla fall märkte jag det när jag letade E65. Alla man hittade som hade mycket utrustning blev sålda innan jag hann slå till. Så när denna bilen dök upp slog jag till omgående! :) Givetvis kollar jag även skick, historik, ägare osv. det är ju det första man gör efter att man hittat en bil man vill ha. Skulle aldrig köpa en med massa ägare, tvivelaktiga ägare osv. o SJÄLVKLART ska det vara fullstämplad service ENBART på BMW-verkstäder. Det har jag på både min 745:a och min 740. Även min Merca E270 CDI -01 är det, fast hos Merca då ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.