|
|
|
|---|---|
| Funderar på att sätta in en halvbur i min bil, någon som har bilder på en M3 E46 med halvbur, ser det helt förjäkligt ut så avstår jag nog. Någon som vet vart man kan köpa bur och vad en sådan betingar i pris mellan tummen och pekfingret? | |
|
En clubsportbur från Wiechers är bolt on i befintliga bältesinfästningar. Inga tokdyra saker, bered dig dock på lite leveranstid. Läs mer här: Länk Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
| Tackar för infon blir dock inte klok på hur mycket den kostar och kan man montera den själv? | |
|
Bolt on betyder att du bara precis skruvar fast den själv i befintliga skruvhål, dock kan man få montera ur stolar för att komma åt. Priserna står i klartext Überrollbügel Clubsportvariante BMW E46 Coupé 351,00 / 366,00 416,00 / 435,00 2 sorters stål och olackerat eller lackerat, jag hade nog valt den dyrare kraftigare stålet om det är till för annat än bling så att säga, för nog fasiken är du värd en tusing eller nåt extra om du smäller och det är skillnaden mellan att du gör dig illa och och gör dig ruskigt illa... Allt i Euro och frakt tillkommer med kanske 50-100 Euro. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
Jag har en Wiechers skruvad halvbur som ligger och samlar damm. Du måste ta bort bägge framstolarna för att få in den. Min är i det grövre stålet och svartlackad. Skicka powerpost med bud. Buren finns i Uppsala. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.