|
|
|
|---|---|
|
Var i göteborgs området kan man göra detta billigt, jag har inte lust att lägga ut 5-6000.- Vill ju inte få samma resultat som jag fick på min gammla bil. :) massor av luftbubblor och svordommar. | |
gagge |
jag bor ju inte i gbg så jag vet inte vart men jag tycker att om du vil ha ett bra jobb så får du helt enkelt betala dom där tusenlapparna... annars så kan du ta hjälp av nån som har gjort de många gånger med solfilm eller nåt sånt... hursomhelst lycka till.. |
markus00 |
Vad brukar det kosta att tona 3 eller 5 rutor?? |
| När det gäller hur många rutor du vill tona, så tänk till! Jag tonade bakrutan och bakre sidorutorna (=3 rutor) på min 323'a och ångrade att jag inte enbart tog bakrutan då 'linjerna' på bilen på ngt sätt försvann. Väljer du att tona 5 rutor så kom ihåg att mörkhetsgraden inte får vara för mörk (nedslag i besiktningen i såna fall). | |
|
Det finns en firma i Göteborg som tog bara 2700:- inkl moms och kvitto när tjejen skulle tona rutorna på sin Focus. 5 rutor gjordes till det priset. Tror knappast att det skall vara dyrare än så. De är väldigt bra... Ska bara gräva fram numret om du vill ha det... .sig Kör fort och må bra. |
|
M5forever |
Det brukar ligga på ca 500:- per ruta, givetvis med lite skillnader upp och ner. Jag har numret till en riktigt bra firma i gbg området, dom ger garanti på jobbet, om du är intresserad. |
|
www.sgs.se kan du hitta montörer i Gbg som är duktiga. |
|
Jompa |
I göteborg skulle jag rekomendera Antec som är väldigt duktiga. Men om du kan tänka dig att åka till kunsbacka så kan jag tipsa dig om att tona rutorna hos Car Company Sweden AB. Har ett par kompisar som har tonat sina rutor där, båda blev jätte nöjda. De har dessutom en ganska vettig prisnivå. Ring och prata med Daniel 0300 - 756 85, 0704-916556 Hälsningar Jonny |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.