|
|
|
|---|---|
|
En gammal bekanting i farten igen; Länk Nästan fascinerande hur länge man kan hålla på och bedra folk... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tvserien hem till gården är väl "världens längst repris" men familjen Bessik har hållt på i typ 3- 4 generationer med bondfångeri. I år är det närmare 30 år sedan jag råkade ut för dom själv, ökända redan då. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Vissa avarter av mänskligheten är svåra att på ett logiskt sätt förklara som existensberättigade.Just denna typen bidrar inte med mycket till samhället,förutom avsky,avsmak,sorg och vrede | |
|
Så länge det finns folk som är korkade och blåögda, och det kommer det sannolikt alltid att finnas, det verkar som en del människor vill bli lurade, kommer dessa idioter att lyckas i sina bedrägeriaffärer. Mats BMW CS #5847 |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Dömd till fängelse dessutom bytt namn. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Sådana släkter drar verkligen ner stämningen kring bilaffärer. När det gått så långt att nya generationer växer upp i denna skola vars avgångsstudenter är utbildade bedragare och svin är det tungt. Obegripligt hur dom kan känna någon glädje över sin "inkomst".... | |
| Får man verkligen lov att byta efternamn bara sådär när det passar ändamålet? | |
|
"Får man verkligen lov att byta efternamn bara sådär när det passar ändamålet?" Klart man får- det är ju Sverige! Givetvis söker han också skyddad id så han liksom väldigt många kriminella har skydd från insyn ang. adress osv. Sverige- de kriminellas paradis.. Tyvärr... |
|
|
Hur fan lyckats man lura ett företag på 22 bilar?!!! Undrar om säljaren är nöjd med sin bedrift?! Alpina B8 Länk |
|
| Har Lasse Bessik d.ä gått i pension? | |
|
Deprimerande att inte samhället är hårdare mot återfallsförbrytare. Det här med Sveriges låga straffskalor är för övrigt ett totalt mysterium för mig. Jag är tämligen övertygad om att en majoritet av svenska folket oavsett partitillhörighet skulle rösta för hårdare straffskalor. För mig har inte frågan ett dugg med partitillhörighet att göra, inte heller lägger jag alltför betydelse i varifrån buset eller busets föräldrar kommer. Jag är generellt skeptisk till att visa ut folk som redan är svenska medborgare och många Zigenar släkter har varit i Sverige längre än vi själva. ;-) De första kom redan på 1500 talet. Har man redan blivit svensk medborgare så bör man behandlas som andra svenska medborgare. Däremot är jag absolut för att visa ut folk som inte blivit svenska medborgare. |
|
Kan det verkligen vara så smart att byte till ett namn som man är ensam om i Sverige om man vill vara anonym:) Borde ju vara bättre med ett vanlig sonnamn i såfall. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Denna vidriga släkt, Bessik... Var i kontakt med Bessik den äldre i höstas ang en E36 328 i Malmö och alla varningsklockorna ringde redan innan jag fick veta hans efternamn. Man kan undra hur många hederliga, om än blåögda, människor som lurats under flera årtionden av dessa svin. Grundregel vid bilaffärer: Inga pengar, ingen bil! Bra att det finns siter som publicerar namn på dömda brottslingar och slödder även om det innebär att de av vanliga media stämplas som främlingsfientliga när det inte är "Svensson" som står i rampljuset. Sanningen mår ingen dåligt av. Tack, PI. |
|
| Vid namnbyte är man tvungen att hitta ett nytt, unikt namn, så några redan upptagna sonnamn får man inte godkänt av patent& regidtreringsverket. T ur är väl det, annars kunde Bessikskojarna dyka upp med ditt efternamn./ mvh, | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.