|
|
|
|---|---|
|
Hej gott folk. Hade tänkt och installera in ett iPodkit i bilen tänkte följa denna giude: Länk Grejen är den att killen på videon säger att det ska finnas en 6pin kontakt och en 3pin kontakt lösa till vänster i bagageutrymmet om man inte har cd-växlare dvs då är dom inkopplade där men..jag har ingen cdväxlare och det finns ej någon 6pin kontakt eller 3pins kontakt.... hm? så ni kanske fattar problemet... finns det kontakterna gömda någonstans eller finns dom helt enkelt inte på min bil? Har förövrigt en Bmw 540 -98 "stora" ljudpaketet...Tacksam för alla svar en fråga är också var man kan få tag på så bra kit som möjligt för en fin peng. Bjuder på stavfel. MVH Björn J | |
|
Hejsan! Kablarna ligger där bak om du har fördraget för cd-vxl... (tillval) jag hade inte fördraget på min så jag kopplade in direkt bak i stereon ist... (använder ice link) och stoppade usb minnet som jag använder för tillfället då jag inte köpt mig nån ipod än i handskfacket. kabeln som man kan lägga i är inte så dyr på BMW men det lär ju ta en stund att lägga i den snyggt. Lycka till! /GRanis |
|
|
Hej! Har nyligen köpt en e 39 530 -01. Har kikat runt och läst lite. Om du har DSP i stereon verkar det som att du måste köpa en DAC först. /Magnus |
|
|
DAC behövs mycket riktigt på bilar med DSP. Men dock enbart på bilar med DSP tillverkade 2001 och tidigare 2002 skall ej behöva detta. /Andy |
|
| Bah...jag ve tinte om jag har "DSP" ... | |
|
Sök i forumet så får du upp en förklaring på hur du tar reda på det. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.