|
|
|
|---|---|
|
I natt stals lycktorna på min fars bil på min parkering, skulle hämta dem idag på Arlanda efter deras semester. iaf lycktorna stulna och en CTek laddare samt 1L CastrolOlja Lycktorna är stöldmärkta med reg nr SBA 296. om ni är ute efter några och hittar ett par lycktor med denna stöldmärkning (samma som används till att stöldmärka rutorna) kontakta mig på Niclas.horn@gmail.com eller polisen. det är andra gången på ett år som jag har påhälsning på min parkering i ett villaområde som annars är lugnt. så jävla trött. | |
| Det var väl inget. Är tredje gången i år min E39 blivit av med M-paketet :( Undra om jag är först på autopower att göra en omvänd M-pkt facelift!? Nu borde den i alla fall få vara ifred... | |
| Tycker förövrigt att det är väldigt konstigt att BMW-köpare som känner till problemet, läs medlemmar här, beställer sina bilar med M-pkt när frågan mest är när och inte om man blir av med det!? | |
| jag vet inte vart du bor samuel2 men här i norrtälje så är detta ett nytt förekommande, alltså inget som vi har varit drabbade av tidigare av alla åren både jag och min far ägt bmw. | |
| OK, i Malmö har det enligt insatta pågått länge för olika modellserier. Den som börjar ta fart nu är E60/E61 efter vad man sett på stan. Framförallt facelift lyktorna. | |
| helt sjukt att det verkar vara så lätt för dem å plundra bilarna. jag trodde E60/61 kunde klara sig ett tag till iom att de är nyare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.