|
|
|
|---|---|
|
Hur många av Er har en E46 touring som familjebil? Hur många barn har ni? Vilka åldrar? ///M. Pedersen | |
|
Har ett barn på 2,5 år. Blir ganska trångt på passagerarsidan fram med bakåtvänd barnstol. Men med rättvända barnstolar så funkar det nog med 2 ungar. Barnvagn är inga problem att lasta in, större bagage än i tantens A4 -02. Kör 90% själv i bilen. Skulle vi åka runt hela familjen i bilen varje dag så skulle jag nog välja en 5 eller varför inte en 7-serie (mkt snyggare). |
|
|
2 barn, 4,5år och en på 7månader. Funkar bra nu när 4-åringen sitter framåtvänd. Måste nog bli lte större bil när den lille växer. Barnvagn går in, men inte mycket mer. mr.ozz: Mins inte att min A4 (-04) var trängre i bagaget men det var i.o.f några år sen jag sålde den. Samma barnvagn nu dock och det är ju på tvären som jäller i båda bilarna. |
|
|
Hade E46 touring tills barn nummer två kom. Trodde att det skulle lösa sig med en E91:a, men efter ett år blev en E61:a istället... Men, är man av normallängd och har en ihopfällbar barnvagn behövs det inte större än en E46:a/E91:a. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Vi har en liten på 7 månader och det går alldeless utmärkt. Som sagt lite trångt i passagerarsätet med bakåtvänd stol bakom, men det funkar. Inga problem att få in barnvagn(teutonia spirit s3) och lite annat smått i bagaget, men ingen storlastare direkt. På semester och liknande får man slänga på takbo. Hade en saab 9-5 aero kombi innan, och den var ju klart rymmligare, men jag ångrar inte en sekund att jag bytte! Mvh Andreas |
|
|
Är två vuxna och son på 3 månader i en E46 325i touring. Barnvagen (Teutonia) fyller upp skuffen väl - men lite smått runtomkring den får plats men inte sällan lastar vi även i bilen då 3 åker långt.har barnstolen bakom passagerarstolen så är framkörd. Vuxen ickechaufför får åka bakom föraren. Nackdelen hitills är att glasrutan i bagageluckan ibland öppnar sig själv men det finns gott om andra trådar om det. Till vintern blir det takbox. Blir vi 4 så överväger jag nog att byta till en 5-serie men det få vi se då. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Fan va nice, har kollat runt lite på e46 touring och nu har jag även funnit en barnvagn för att övertyga sambon!!! "Thank god for autopower" :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.