AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.180

Navi funkar inte som den ska

Po
70
Porginal
E46 330D -05
Har en 330d e46 -05

Har sökt hela forumet och inte hittat det felet jag har.

började med att gps punkten bara snurrade när jag åkte, dvs fastnade på kartan detta höll på någon dag kom på att man fixade det genom att mata ut skivan och in igen.

nu funkade den som vanligt i 2 veckor sen började den om. och efter 2 dagar blev den plötsligt svart när jag startade bilen.
alltså jag kan se datorn och radion och även navigator menyn, men går jag in i den e det svart.

får inte ut skivan längre, provat att hålla inne ejekt knappen men den slocknar aldrig, efter att navin har gått ner i vänte läge.

om man provar att klicka på SET så låser sig hela skärmen, dvs set menyn kommer upp men man kan inte ändra nått, tom klockan stannar, men den stämmer i fältet i instrumentpanelen.

HJÄLP, verkar dyrt detta???

Svart e det som gäller
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Bränd skiva ?

Ha de T
Po
70
Porginal
E46 330D -05
Nej köpt Cd på bmw för 1200 i augusti.

Svart e det som gäller
Po
70
Porginal
E46 330D -05
en uppdatering oxå

har plockat av batteripolen och haft bilen strömlös i en timme men det gjorde ingen skillnad. mer än att jag nu inte har klocka i bilen då den nollställdes och jag kommer ju inte in i SET menyn och kan ställa den.

när gpsen startar hör man att skivan börjar snurra, doch lyser dioden alltid fast sken! blinkar inte som jag har för mig att den ska göra vid uppstart?

Svart e det som gäller
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.