|
|
|
|---|---|
|
Min far ska snart sälja sin Cab och jag tänkte kika lite på vad som kan vara ett vettigt utgångspris för att få den såld. Årsmodell 2002 Ca 9000-9500 mil Intagen av Europabil från Tyskland på uppdrag av mig 2005 Fullt ifylld servicebok Hardtop 19" org med fina sommardäck och 18" org med vinterdäck Smg Pdc 16:9 Navi Cd växlare Elstolar mm Ingen rost, mekaniska fel eller dylikt. Det finns någon liten repa och lite stenskott, bilen är trots allt använd men i allmänt fint/normalt skick för de milen. Det finns lite bilder på den här: Länk Tanken är inte att sälja den tokbilligt men inte heller sätta ett för högt pris så att den blir kvar flera år efter att ny bil inköpts....... Så vad tror ni? | |
|
Hej Jag gissar att om du lägger prislappen kring 200-225kkr så borde du få napp. Det är ju inte direkt cabväder denna årstiden. Plus är utrustningen och Hardtop. Mvh Asken |
|
|
Asken: Ok, den kommer säkert inte komma ut på annons förrän om någon eller några månader så om man väntar till våren när det börjar rycka i cab tarmen på folk så vore kanske ett utgångspris på 250 med chans för prutning vara helt ok? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.